Sitemizde şuan toplam 5536 film bulunmaktadır.

Yerçekimi izle

0
1.877
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Yerçekimi izle

Yerçekimi izle, Yerçekimi full izle, Yerçekimi türkçe dublaj izle, Yerçekimi hd izle, Sıradan bir görev gibi görünen fakat hiçte beklenmeyen bir felaketin ortaya çıkması ile uzay gemisi yok olacaktır. Bunun üzerine iki tane bilim adamı uzay boşluğunda kalarak bir yaşam mücadelesi vermektedir. Ancak yeterli oksijenleri kalmadıktan sonra derin bir karamsarlığa kapılan bilim adamları tek çareleri olarak uzaya inerek yeni bir istasyonlar keşif etmektir.

Tür: 2013 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, En iyi Filmler, Gerilim Filmleri, imdb 7+ Filmler, İmdb Top 250

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yerçekimi izle” filminde 50 Yorum bulunuyor.
  1. Adil - 12 ay önce demiş ki:

    Arkadaslar bir bilim murgu hastasi olarak film hic akici degil 1 bucuk saat sanki 1 bucuk gunmus gibi cok uzun hissettirdi surekli bi olumsuzluk havasi var 2 kisi ile film cekilmis emeklerine saygi ama berbat bir film ister yorumu kaale alin ister almayin benden size kardes tavsiyesi izlemeyin. Şayet izlersenizde izledikten sonra benim gibi hayatinizdan bir bucuk saat calindigi goreceksiniz

  2. Burak - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşım deliricem. Ulan uzaydasın uzaya acemi mi gönderilir. Sandra Bullock’un bu dengesizlikleri ne iş tutunamaması emirlere uymaması ve oksijeni bilinçsiz kullanışı… Ulan dalış bilmeyen 1 yıldız dalgıca batık kurtarma işi verilmesi yada Su altı taarruz emri verilmesi gibi bir şey bu.. filmi Yer çekimsiz ortamda geçiyor.. Sandra Bullock’un Rus uzay istasyonuna çarpması ve tutunamaması sonunda ayakları kablolara takılıyor ve duruyor George Clooney de ona tutunuyor ve ivmeyi sıfıra düşürüyor. Ama sanki uçurumdaymış gibi ileri ivme yaratamıyor. Ulan az kendini halata doğru çekse düz gidecek zaten o zaman neden Sandra sen klipsi açınca geri gitmeye başladı … Kimi yiyonuz olm siz böyle film mi çekilir. Salak mıyız lan biz. Duygusal mış.. Araba yarışı filminde arabalar uçmaya başlayıp kaza yapsa ölenlere mi üzülürsün olayın olmayacağına ikna olur hasttir lan böyle iş mi olur dersin? Kapatıyorum ben izleyen izlesin… Paylaşım için teşekkürler.

  3. mersin - 2 sene önce demiş ki:

    Teşekkürler. Güzel bir filmdi.

  4. erinç - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film

  5. YALÇIN ABİNİZ - 3 sene önce demiş ki:

    GÜZELDİ

  6. imaj_2 - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten harika bir filmm..

  7. aytaç - 3 sene önce demiş ki:

    güzel film ve sandra hala taş gibi yaw bu karı hiç yaşlanmayacak mı? :))

  8. fahri - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem

  9. berat - 3 sene önce demiş ki:

    yaşına rağmen hala taş gibi karı :d

  10. oguzhan - 3 sene önce demiş ki:

    bu kadar güzel film görmedim ya

  11. çağlar - 3 sene önce demiş ki:

    uzaya cenabet çıkılmamalı konulu bir film.. harika bir yudumda bitti sanki 🙂

  12. Ridvan - 3 sene önce demiş ki:

    konu olarak güzel ama çok ucuz bir çekim olmuş masraftan kaçmışlar 🙂 2 kişiyle filim çekmişler
    uzay sahneleri çokta güzel değil.

  13. kübra - 3 sene önce demiş ki:

    kesinlikle harika.insanı içine alıyor resmen.bi halt bilmeyen kapasın çenesini.harika

  14. Ebru - 3 sene önce demiş ki:

    Ucuk kaçık uzay filmlerinden biraz başınızı kaldırıp şu filmi izleyin! Ne kadar aciz olduğumuzun net resmidir bu film.. Tek kişilik kadrosuna rağmen mükemmel bir film, neysek o olduğumuzu göstermiş bize,paylaşım için teşekkürler.

  15. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    10 üzerinden 10 mükemmel ötesi bir film !

  16. yiğit - 3 sene önce demiş ki:

    benim şu ana kadar gördüğüm en iyi film

  17. BUDA-NE - 3 sene önce demiş ki:

    AYRICA paylaşan arkadaşlara da teşekkür emeğnize sağlık

  18. BUDA-NE - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar ne tür beklentileriniz var bilmiyorum filmi izlemeye başladığınızda ne olması gerekiyosa artık :))) dingil dingil yorumlar yapıyosunuz yok 10 üzerinden 7
    BUNLARDA JURİ KESİLDİ BAŞIMIZA YAHU :))))))))))))
    FİLM GÜZEL ARKADAŞLAR TAVSİYE EDERİM İZLEYİN

  19. Adm - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bir film bende bu filmde olanlari az da olsa oglumun getirdigi resimlerde gorebiliyorum.yurt disinda uzaybilimleri astronot bolumunde okuyor mutlaka astronot olacaktir siz gencler gurur duyun ben goremem

  20. erennn - 3 sene önce demiş ki:

    YA İzlerken ne kasılddımm ama fena filmmmiş

  21. irem ilayda dikpınar - 3 sene önce demiş ki:

    flim güzel izlemenizi tavsiye edrim ben

  22. zafer çakır - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film teşekkürler

  23. zel - 3 sene önce demiş ki:

    kız başına uzaydan yeryüzüne indin ya helal sana:D

  24. naciye - 3 sene önce demiş ki:

    film çok ii tavsiye ediyorm insan dünyanın degerni biliyor dicem ama kçklgmden beri uzaya gitmk istemişmdir 🙂 adamın ölmesne üzüldm cidden. film çok ii tvsie ederm

  25. emir - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  26. oxygen - 3 sene önce demiş ki:

    tek kişilik kadrosuna rağmen akıcı,güzel bi film..

  27. CreateErhan - 3 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en güzel film herkeze tavsiye derim!

  28. barış - 3 sene önce demiş ki:

    kardeş prison breakın üstüne film tanımıyorum izleyi görün mk müthişfilm izleyin tavsiye ederim..

  29. Emin - 3 sene önce demiş ki:

    insanı sanki olayın içindeymişsin gibi hisettiren bi film

  30. soner" - 3 sene önce demiş ki:

    kardeşim karı uzayda gemi bırakmadı hepsini patlattı başka biri gitse ne bok yicek rus gemisi çin gemisi amerikan gemisi hepsinin a.k ayrıca karı çok sakar yazık oldu adama keşke okurtulsaydı beş para etmez

  31. Kamran - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem filimdi bence izlemeğe değer

  32. ANIL Ş. - 3 sene önce demiş ki:

    Çok bir film şiddetle tavsiye ediyorum.

  33. berkayy - 3 sene önce demiş ki:

    izlediğim onca güzel filmin yanında bunu değerlendirince çok basit kalıyor önerilecek bir film değil..

  34. ZeynepZeynep - 3 sene önce demiş ki:

    izlerken bile başım dönüyor benim muhteşem bi film olmuş

  35. Sadi - 3 sene önce demiş ki:

    Yeryüzünün kıymetini anlıyor insan

  36. first - 3 sene önce demiş ki:

    Hiç de öyle yüksek puanlar alacak bir film değil. Çok basit ama insan isteyince neler başarabileceğini göstermesi açısından güzel.

  37. meriç - 3 sene önce demiş ki:

    insanoglunun yaratılısı ilgili gızlı mesajlar veren bır fılm

  38. Ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    Film Güzel Fakat imbd fazla vermiş bence 10 üzerinden 7.5 olabilirdi bazı yerler cok güzelken bazı yerler cok sacmaydı yinede emek var vakti olanlar izlesin admin teşekkürler ayrıca ben cok nadir yorum yazarım 🙂 daha iyilerini bekliyoruz…

  39. gökmen - 3 sene önce demiş ki:

    Emeğe saygı. İzlerken kesinlikle sizde o anları yaşayacaksınız …

  40. uğur uçar - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film kesinlikle izleyin.

  41. aylin - 4 sene önce demiş ki:

    harika film

  42. mert - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir film izlemeye değer..

  43. muhammed inanç - 4 sene önce demiş ki:

    çok iyi bir şey yapmışlar adamlara helal olsun

  44. murat - 4 sene önce demiş ki:

    buna film olarak bakmıyorum
    içinde yaşadığımız dünyanın ve bize verdiği nimetlerin değerini bir kez daha gördüm

  45. nuri - 4 sene önce demiş ki:

    güzeş bi film izlemeye değer ama öle muhteşem ötesi değil

  46. Ali - 4 sene önce demiş ki:

    çokkk süper bir filmmmm çok beğendim izlemeden geçmeyinnnn süper 🙂 DUYGULU BİR FİLM

  47. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    güzel filim

  48. ResuL - 4 sene önce demiş ki:

    Cok iyi filmdi Filmin konusu kurtulmadan gitti ben begedim izlemeden gecmeyin 🙂

  49. ces - 4 sene önce demiş ki:

    admin su filmlerin trdüblaj yada altyazı oldugunuda belirtirmisin..

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      tema yapısı olarak bu mümkün değil içerik olarak genelde ‘ izle ‘ olarak ekliyoruz.

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri


HDFilmSaati.com.tr 5651 sayılı kanun hükmünce içerik sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. Sitemizde bulunan tüm meteryaller sosyal paylaşım siteleri olan google.com, youtube.com, vk.com vb. sitelerden alınmaktadır.