Sitemizde şuan toplam 5550 film bulunmaktadır.

Yeni Ahit izle

4
13.567
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Yeni Ahit izle

Yeni Ahit izle, Yeni Ahit full izle, Yeni Ahit türkçe dublaj izle, Yeni Ahit hd izle, Değişik bir senaryoya sahip olan filmde tanrı herkes gibi bir insan görüntüsüne bürünmüş halde lanse edilirken, Brüksel de eşi ve on yaşındaki kızı Ea ile beraber yaşamını sürdürür. Tanrı eşi ve çocuğuna çok kötü davranırken, odasındaki bilgisayarla insanların hayatını sadistçe kontrol altında tutar. Ea, babasının bu halinden sıkılarak günün birinde babasının odasının anahtarını alıp bilgisayarını karıştırarak insanların ölecekleri günleri görecektir. Bu duruma çok sinir olan Tanrı kızını döverek onun evden kaçmasına sebep olacaktır. Bundan sonra Ea nın yapması gereken altı tane havari bulmaya çalışacaktır.

Tür: 2015 Filmleri, Komedi Filmleri

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yeni Ahit izle” filminde 12 Yorum bulunuyor.
  1. Cumali - 2 hafta önce demiş ki:

    Normalde hiç yorum yapmam ama hayatımda izlediğim en boktan filimdi ne kadar saçma ne kadar zaman kaybı

  2. BuSHiD0 - 3 hafta önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en saçma film. Bu filmi çeken adamların aklından neler geçiyor acaba. Dini değerleri bu denli küçük düşürmeleri sizce de korkunç değil mi? FİLM SİTESİ ÇOK GÜZEL. Ancak film BERBAT. Zaman kaybından başka birşey değil…

  3. ayşenur kılıç - 3 hafta önce demiş ki:

    Balığın söylediği şarkıyı bilen varsa yazsın lütfen.

  4. Rojperest - 3 ay önce demiş ki:

    Muhteşemdi…
    Sonunda mutluluktan ağladım…

  5. keme - 6 ay önce demiş ki:

    Siteden kaldırılması herkesin hayrına olabilir. Gerçekten berbat. Lütfen kaldırın bu filmi .

  6. Alcatraz - 10 ay önce demiş ki:

    Türkçe dublaj diyorsun öyle bişey göremiyorum?

  7. Athena - 11 ay önce demiş ki:

    Filmde İncildeki mucizelere gönderme yapılmış, kelime oyunları çok güzel. Yani incil bilginiz varsa daha eğlenceli oluyor. İsa olayı, suda yürüme olayı falan. Anlatılan aslında tanrının kötü olduğu ama isanın iyi olduğu bir dünyada insanların tanırıyı sevmesi ama tanrının yanıltıcı olup en başta kızı olmak üzere herkes için tamamen bir hayal kırıklığı olması. Açıkçası çok beğendim. Değişik. Son saçma geliyor gibi olabilir ama bu filme bu son iyi gitmiş. Kayıp Gül, Simyacı gibi kitapları seviyorsanız bu film tamamen size göre.

  8. Umut - 12 ay önce demiş ki:

    ALLAH BİRDİR

  9. sehinsah - 1 sene önce demiş ki:

    Film anlayana gerçekten güzel.

  10. Gülçin - 1 sene önce demiş ki:

    ben beğendim açıkçası. değişik bir filmdi. tabi aksiyon hareket isteyenler falan izlemesin çünkü film durağan geçiyor.

  11. Angelino benedetto - 1 sene önce demiş ki:

    Belli bir bilinçte olanlar için çok harika bir film.izleyin ben birkere daha izlemeyi düşünüyorum.

  12. serdar - 1 sene önce demiş ki:

    abi hiç bulaşmayın derim ya. baştan konusu ilginç geliyor 10 15 dk merak ediyorsunuz ne gibi gelişmeler olacak diye kalan dakikalarda tamamen nereye varacak neler olacak diye geçiyor gidiyor hiç bi yere varmıyor film boyunca saçmalık yarısına kadar tahammül edebildim. sonunu göremedim ama bi sonuca varacak olsa bile ki hiç sanmıyorum. filmin başından 15 dk seyredin sonundanda 10 dk yeterli. ama bence sonundada bi yere varamayacak bence hiç seyretmeyin. ama inanın aradaki dakikaları boşa seyretmiş olacaksınız.

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri