Sitemizde şuan toplam 5354 film bulunmaktadır.

X-Men Geçmiş Günler Gelecek izle

1
699
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
X-Men Geçmiş Günler Gelecek izle

X Men Geçmiş Günler Gelecek izle, X Men Geçmiş Günler Gelecek full izle, X Men Geçmiş Günler Gelecek türkçe dublaj izle, X Men Geçmiş Günler Gelecek hd izle, Soylarının tükenmemesi için büyük bir mücadele içerisine giren mutantlar zaman içerisine yolculuk yapmak zorunda kalacaktır. Gelecekte kapları hapis edilmiş olan bu ırk Sentinel'lerin gazabından kurtulmak ve nesillerini koruyabilmek için artık son sınıra gelmiştir. Mutantların soyunun bitmemesi için iki ölümcül insan Magneto ve Xavier kendi aralarında güçlerini birleştirme kararı alır. Kendi aralarında büyük bir plan yaparak Sentinel yaratmış olduğu hain saldırıyı engellemek için karar kılarlar. Wolverine ise bu zaman yolculuğunu gerçekleştirirken kimse onun zarar görmeyeceği düşünürken aslında üzerine yan etkiler meydana gelmesi söz konusu olur. Wolverine'i Kitty Pryde'ın yardımı etmesi ile geçmişe gönderilir. Geçmiş zamanda Trask Industries'in deneyler üzerine yaptığı Sentinel'lerin yapımını engellemek için büyük bir savaşın içerisine girecektir.

Tür: 2014 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri

Etiketler: ,

BENZER FILMLER
Gattaca izle
546 izlenme
Av 5 izle
2.884 izlenme
Testere 3 izle
236 izlenme
Dikişler izle
251 izlenme
Dövüş izle
137 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“X-Men Geçmiş Günler Gelecek izle” filminde 49 Yorum bulunuyor.
  1. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    site on numara admin filmde öyle

  2. izleyici - 1 sene önce demiş ki:

    Valla çok güzel bir film hayran kaldım

  3. Hasan - 2 sene önce demiş ki:

    Vaalla Helal Olsun Siteye Atıığın Her Filmi İzliyom İYide Olsa İzlerim Kötüdü Sonuçta Emeğe Saygı Valla Süpersin Admin

  4. mikail - 2 sene önce demiş ki:

    izlerken durdu yenile attım açılmıyor yardım.

  5. kerem - 2 sene önce demiş ki:

    İğrenç

  6. Süleyman Tezer - 2 sene önce demiş ki:

    Flmi çogu insan anlamaya bilir anlayarak izleyin filmi çok güzel emeğe saygı teşkkürler admin .

  7. super - 3 sene önce demiş ki:

    Super ama carls bi once ki bolumlerde cin yarafindan oldurulmuomudu nasil simdi hayatta ama bu konu sacma olsa bile film super olmus yinede Admin emegin icin tesekkurler

  8. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    emeğinize sağlık çok güzel olmuş

  9. adem - 3 sene önce demiş ki:

    süper olmuş ellerinize saglık.

  10. yarrock - 3 sene önce demiş ki:

    Ya su logan Jean i sırtına again kacirsin scot uda şişlesin bi ben mi boyle düşünüyorum ne 😀

  11. nidya28 - 3 sene önce demiş ki:

    Sağ Olun Kardeş…

  12. admin - 3 sene önce demiş ki:

    TÜRKÇE DUBLAJ OLARAK GÜNCELLENDİ.

  13. fireworks - 3 sene önce demiş ki:

    güzel site. teşekkr ederiz. filmin tek part olanı sinema çekimi ve türkçe dublajlı. orijinal görüntü ve ses gibi olanı ise 4 partlı hali.

  14. yunu - 3 sene önce demiş ki:

    olum bi gidin bedavadan seyrediyolar bide şikayet ediyolar

  15. serhat - 3 sene önce demiş ki:

    ben bunun sınamasına gıttım çok güzeldi bir daha izlicem hadi bakalım bu arada güzel romantık komedı bilen varmı

  16. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    çünki yabancılarda aman korsan olmasın kmse izlemesin cdsini alsın gibi kaygılar yok

  17. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filmdi göruntu kalitesi biraz daha iyi olsaydı çok daha iyi olurdu ama Kötü yorumlara aldanmayın harikaydı

  18. Yunus - 3 sene önce demiş ki:

    İlk defa yorum yapıyorum bi siteye ve 2 kelime; Elinize sağlık..

    NoT: Bide görüntü kalitelerini arttırabilirsek çok güzel olcak abi.. =))

  19. öykü - 3 sene önce demiş ki:

    Ama ben bayıldım bu siteye sorunsuz bu filmi izlediğim tek site oldu emeğinize sağlık…

  20. zafer - 3 sene önce demiş ki:

    Film güzel olmuş emeğinize sağlık.Zaman geçirmek için güzel bir film

  21. waryok - 3 sene önce demiş ki:

    Serinin en değerli ve en son mükemmel bir filmiydi.

  22. cevdet - 3 sene önce demiş ki:

    sinama çekimi olmuş ama iyi

  23. süperdi - 3 sene önce demiş ki:

    quicksilverın karizmasına hayran kaldım..

  24. İbrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Yav ıyı guzelde sagdakı soldakı reklamlar yuzunden aılemle buranda fılm seyredemıyorum bı caresı yokmudur ?

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      @ibrahim çok site yönetici bunu yapmaz ama ben sana şöyle bir yol söyleyeyim reklam engelleme programları var bu google yan uygulamalarında mevcuttur kullandığın tarayıcıya göre eklentiler bölgesinden aktif edebilirsin.

  25. Alp - 3 sene önce demiş ki:

    x men apocalypse 2016 19 mayısda çıkcakmış vatana millete hayırlı olsun çok güzel bir filim devamı gelmeliydi gelecek de…

  26. kdr - 3 sene önce demiş ki:

    bi halt anlamadım filmden

  27. FİLMLORDU - 3 sene önce demiş ki:

    FİLM TEK KELİMEYLE MÜKEMMMEL

  28. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    lan bu game of trhonstaki adam
    adam cok iyi hüsnü rolü yapar

  29. gamer - 3 sene önce demiş ki:

    Neydi bu şimdi eski tüm filmlerinin konusunu batırmış film güzeldi güzel olmasına da herşey anlamdan yoksundu.

  30. metincan - 3 sene önce demiş ki:

    sinema çekimi ama bu film başka sitede yok sadece fragmanlı war yani dua edinki buldunuz burda.Admin Sağol

  31. name - 3 sene önce demiş ki:

    ölmüyordu özellikleri geçici olraak baskılanıyordu hatta x3ün sonunda magneto satranç taşını biraz hareket ettiriyordu bi de film de yaşlı magneto gücü vardı ama eskisi gib değildi o yüzden yaralandı bence çok iyi bir filim devamı geelebilir çünkü daha konuşacağımız var diyor sonunda hepsini göstermiyor sadece lognı bulmasını gösteriyor magnetoyu ravenı fln ne olduğunu söylemiyolrlar devamı gelsin diye bence

  32. deren - 3 sene önce demiş ki:

    önceki x-men’de xaver ölmüyo muydu yada bazu mutantkar özelliklerini kaybediyordu??

  33. batu - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten süper en kalitesiz filmler bile sinemadan 4-5 ay sonra internete düşüyor helal olsun valla

  34. Burak - 3 sene önce demiş ki:

    Süper Süper Süper Tüm seri süper fakat Loganın esi manitada ölmemiş olması görekiyordu bu başlanğıç serisinde olan 😀 en kısa zamanda devamı çıkar inş.

  35. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir şey

  36. brk - 3 sene önce demiş ki:

    bu millete yaranaman ki arkadaş, adam filmi koymuş izlemek içinde yok üyelik yok bilmem ne bişey istemiyo. bize hakket çok böyle şeyler yaa yapma admin uğraşma, tepki gösteren arkadaşlar alışmış armut piş ağzıma düş ondan böyle, yüklet bi tane filmi siteyede görsün dürzüler

  37. alper - 3 sene önce demiş ki:

    Sanki para veriyorsunuz adam diyor ki sinema çekimimi git dvdsini al.

  38. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    film sinema çekimi değil çünkü sonunda oyuncular ses vb. yazıları sonuna kadar çıktı sinemada bunu sonuna kadar çekemez

  39. bugra - 3 sene önce demiş ki:

    ben filmi sinemada izledim sinema kadar net

  40. ada - 3 sene önce demiş ki:

    Madein-China

  41. poyraz - 3 sene önce demiş ki:

    hayatımda ilk defa sinema çekimi film izliyorum :DD 10 numara çekmiş adamlar valla helal

  42. kaan - 3 sene önce demiş ki:

    film efekt ve mizah bakimindan guzel.
    Ama filmin konusu kendinden evvelki x men1,2,3 ve the wolwerine gibi filmlerin konusunu sifirliyor.
    yani.

  43. blade2214 - 3 sene önce demiş ki:

    bu film sinema çekimimi acaba öğrenebilirmiyim

  44. namyelus - 3 sene önce demiş ki:

    çok fazla bişey beklemeyin filmden serinin en kötüsüydü..

  45. muharrem - 3 sene önce demiş ki:

    Bu film Sinama çekimimi

  46. ismet - 3 sene önce demiş ki:

    film benim hayatim ben bu siteden film izlerim cok iyi bi site

  47. cem - 3 sene önce demiş ki:

    gercekten emeginize saglık pek teşşekkür eden bi insan degilimdir ama bu kadar emegede ayıp olur helal olsun…

  48. Cyrax - 3 sene önce demiş ki:

    abi ciddimisiniz siz ya bu film daha 2 gün olmadı sinemaya gireli koymuşsunuz hemen valla tebrik ederim emeğinize sağlık..