facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Thor Karanlık Dünya izle

"Thor Karanlık Dünya izle" için 72 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. admin admin Kasım 14th, 2013 at 17:47

    Arkadaşlar orjinal olarak yüklediğim film en kısa zamanda türkçe dublaj veya altyazılı olarak güncelleyeceğim şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim.

  2. haldun haldun Kasım 16th, 2013 at 07:34

    filim için teşekkürler admin ama sorun şurda filim orijinal dilde ama arama yaparken Türkçe diye niye yazıyorsun sadece siteye giriş artsın reklamlar çoğalsın diyemi.ama film için yine teşekkürler.[cevap özeldende gelse olur]

  3. Olly Olly Kasım 19th, 2013 at 00:53

    adam yapmış ögle yada böyle niye kendini beyenirlik yapıp adama atar gider yapıyorsun daha film yeni vizyona girdi.

  4. sezer sezer Kasım 21st, 2013 at 15:55

    Admin film için teşkkrler en kısa zamanda tr altyazısını bkliorz ..! şimdiden k.g.!

  5. admin admin Kasım 21st, 2013 at 16:28

    takipçisiyim sezer en kısa zamanda ekleyeceğim.

  6. DİRTY DİRTY Kasım 22nd, 2013 at 18:09

    eline sağlık admin güzel film bende bekliyordum nezamandır. tr alt yazılısını da bekliyorum kolay gelsin

  7. Esra Esra Kasım 22nd, 2013 at 20:04

    admin bi bulamadın şunun tr dublaj veya tr altyazılısını…film çıkalı nerdeyse 1 ay oldu…

  8. aydoğan aydoğan Kasım 23rd, 2013 at 01:09

    admin bu filmin türkçe altyazısı sinema cekimi olarak cıktı haberin olaun

  9. baran baran Kasım 25th, 2013 at 03:16

    filmi çok seviyorum özellikle loki yi ama sonnundda odnn e nnooldu

  10. Berkcan Berkcan Kasım 25th, 2013 at 09:41

    Beyler admin Türkçe Dublaj diye aratmıyo.
    Etiketler de Türkçe falan da yazmıyo adamın günahını almayın.
    Sitenin başlığı “Hd izle , Türkçe Dublaj izle” dikkat edin bu içeriğin demiyorum genel sitenin diyorum hani istersen Türkçe Dublaj filme istersen altyazılıya gir o orda hep var .Adamların günahını almayın.

  11. Ufak Çocuq Ufak Çocuq Kasım 25th, 2013 at 17:57

    iimiş admin eline sağlık…

  12. ahmet ahmet Kasım 25th, 2013 at 20:20

    3. part acılmıyor.

  13. soner soner Kasım 25th, 2013 at 20:42

    yaw flim çok güzelde ilk 3 partını izledim 4. sü acılmadı sonra başka sitelere baktım şimdi tekrar açtığımda da partlar yok hacı bizlen dalgamı tutuyosunuz yaw… eline sağlık admin

  14. admin admin Kasım 25th, 2013 at 20:46

    soner partlar bozuldu yenisi çıkınca ekleyecem hemen.

  15. Zeynep Zeynep Kasım 26th, 2013 at 14:29

    Ya siz dalga mı geçiyosunuz daha dün partlar vardı altyazı vardı yarısını izledim ödevler yüzünden yarın izlerim dedim bugünde yine eskisini koymuşsunuz altyazı yok 2 saaattir altyazılıyı arıom. Ağlicam şimdi ya ne kadar dua etmiştim size sinemaya bile gitmeden izleyebiliyoz die ama şimdi beddua etçem ya 🙁

  16. admin admin Kasım 26th, 2013 at 14:31

    zeynep özür dilerim en kısa zamanda yayınlayacağım söz 🙂

  17. admin admin Kasım 26th, 2013 at 14:41

    zeynep partlı seçenekler altyazılı 🙂

  18. ferdi ferdi Kasım 26th, 2013 at 17:03

    admin film iyi güzelde etrafında ki reklamlar çok kötü bir sevdiğimizle izleyemiyoz ailemle izleyemiyoz kızıyorlar bir çare bulurmusun..

  19. admin admin Kasım 27th, 2013 at 12:48

    ferdi anlaşmalı reklamlar süresi bitince kaldıracaz bir sabır hocam anlayış lütfen.

  20. onur onur Kasım 26th, 2013 at 19:55

    Adminn kralsın çok tesekkur ederim uzun zamandır. Bekliyordum

  21. MarveLUzmanı MarveLUzmanı Kasım 27th, 2013 at 10:26

    admin öncelikle seni tebrik ediyorum.öyle siteler varki beş para etmezler türkçe dublaj yazıyorlar dublajı bırak alt yazısı bile olmuyor.haftalardır aradığım filmi sonunda altyazılı olarak burda buldum.herkes dublajlı isteyebilir ama ben alt yazılıyada razıyım.2. ve 4. partlarda sıkıntı var en kısa sürede diğer herkes gibi bekliyorum

  22. admin admin Kasım 27th, 2013 at 12:58

    partları tekrar yeniledim

  23. Zeynep Zeynep Kasım 27th, 2013 at 20:16

    Çok teşekkür ederim 🙂 Hemen ertesi gün koymuşsunuz saolun çok güzel bir site.
    😀

  24. ikizler973 ikizler973 Kasım 29th, 2013 at 20:04

    admin öncelikle emeğine sağlık. sadece son 4. part açılmıyor son bölümü izleyemedim. lütfen bakarmısın ? Teşekkürler.

  25. furkan furkan Aralık 1st, 2013 at 15:03

    admin adamsın 😀

  26. ikizler973 ikizler973 Aralık 2nd, 2013 at 08:41

    4.part için açılmıyor demiştim sizde düzeltmişsiniz, ilginizden ve emeğinizden dolayı teşekkür ederim sayın Admin. Saygılarımla.

  27. isimsiz isimsiz Aralık 2nd, 2013 at 19:44

    admin türkçe dublaj kısmını ne zaman yükleyeceksin cevap verirsen sevinirim

  28. admin admin Aralık 2nd, 2013 at 20:51

    en kısa zamanda yükleyecem

  29. can can Aralık 3rd, 2013 at 20:48

    admin vk üstünden koyduğun 3d mi gözümüz bulandı

  30. Meriç Meriç Aralık 4th, 2013 at 14:38

    Adim önce sana teşekkür ediyorum daha çıkalı azıcık oldu bir tek seizin sitede var teşekkür ederim helal olsun

  31. AHMET AHMET Aralık 7th, 2013 at 14:50

    ya şu 3d yi kaldırın gözümüz rahatsız oluyor ilgini için şimdiden teşekkür ediyorum.cevap bekliyorum…

  32. heyoo heyoo Aralık 8th, 2013 at 18:02

    admin film güzelde kalitesi düşük ve donuyo teşekkür ederim filmi koyduğun iççin

  33. stone stone Aralık 9th, 2013 at 13:44

    İnşallah onun TR DUBLEAJİ çıkar adminnnnnnnnnnnnn

  34. cihan (recai-ceyhun) anlayan anlar cihan (recai-ceyhun) anlayan anlar Aralık 10th, 2013 at 16:17

    bence sonuna biraz anlamadım mesala loki ölmedimi ve nasıl olurda kral olur çünkü yüce baba odin var da o yüzden yani biri lütfen söleyebilirmi

  35. AHMET AHMET Aralık 11th, 2013 at 15:41

    merhaba.ya admine şikayet etmiyorum fakat film çıkalı 42 gün oldu ama film halen sinema çekimi yada 3d ve yabancı dilde lütfen yardım edin…TEK GÜVENDİĞİM SİTE BURASI…

  36. remzi remzi Aralık 13th, 2013 at 14:24

    admin tr dublaj nezman çıkacakya lütfen..

  37. tolga tolga Aralık 15th, 2013 at 15:50

    alt yazı koymuşsun iyi hoş ama çoğu kişilerin konuştuğu gümbürtüye gidiyo kardeş

  38. zeynep zeynep Aralık 16th, 2013 at 20:37

    Oha lan bu nası sondu anlamadım biri anlatsın Yani Loki orada ölmemiş mi sonra gidip babasını falan mı öldürmüş bu ne layyynn

  39. Recep Recep Aralık 17th, 2013 at 07:30

    Anlamıyorum Arkadaş Şurda Bedava Oturduğun Yerde Film İzliyorsun Daha Ne İstiyorsun Kardeşim Admin Kardeşimize De Yazık Ayrıca İzlemek İstiyorsan Git Sinemaya İzle Seni Tutan mı Var Teşekkürler Admin Herşey İçin Emeğe Geçen Herkezin Eline Sağlık Admin Elinden Geleni Yaptığından Eminiz Dimi Site Sakinleri ? 🙂

  40. Büşra Büşra Aralık 20th, 2013 at 11:10

    Lojistik ölmedi ama babasına ne oldu merak ettim sanırım 3. Seride anlatırlar onun işareti

  41. Furkan Furkan Aralık 25th, 2013 at 21:35

    Admin Film cok güzel ellerine saglık

  42. yasın yasın Aralık 26th, 2013 at 02:22

    beyler sonunda lokı kralın kopyasına gırıyor asıl kırala ne oluyor ve lokı olmemısmıydııı

  43. emrah emrah Aralık 27th, 2013 at 10:28

    admin eline koluna sağlık ..flimi paylaştığın için ..görüntüsü gayet güzel .alt yazısıda öyle ..emeğine sağlık teşekkürler kg

  44. Kemal Kemal Aralık 28th, 2013 at 00:56

    Bu filmin turkce dublaj lisi yokmu ya hic biyerde bulamiyom :s

  45. izleyici izleyici Aralık 28th, 2013 at 15:37

    tesekkürler admin ayrıca türkce olması cok önemli degil ingilizce ve altyazılı olması da yeterli ( hatta daha iyi, seslendirme konusu… ) görüntüsü daha da iyi gecerse elinize bizde memnun oluruz izlemekten

  46. enes enes Ocak 1st, 2014 at 13:49

    film kıyak

  47. Zeynep Zeynep Ocak 1st, 2014 at 19:44

    Çok güzel bir film. ama çeviriyi pek beğenmedim. Bir sürü yazım yanlışı var, ayrıca bazı yerler yanlış çevrilmiş. Ama Loki olunca her film güzel oluyor <3

  48. kümes kümes Ocak 3rd, 2014 at 11:27

    admin orjinali ne zaman gelir 1 aydır gir çık birtürlü yok

  49. admin admin Ocak 3rd, 2014 at 11:45

    fazla sürmez en kısa zamanda yayınlarım

  50. yiğit küçük yiğit küçük Ocak 4th, 2014 at 22:01

    helal admin büyüksün 🙂

  51. Aleyna Aleyna Ocak 5th, 2014 at 17:57

    sonu nasıl bittti anlamadım loki ölmedi amam babasına ne oldu

  52. engin engin Ocak 6th, 2014 at 16:39

    Bİ TÜRKCE DUBLAJ CIKMADI GİTTİ ADMİN NEZAMAN CIKCAK TÜRKCE DUBLAJ EN KISA ZAMANDA CIKARSA GÜZEL OLUR 🙂

  53. Bilgin Bilgin Ocak 8th, 2014 at 14:46

    S.a 😀

  54. simge simge Ocak 8th, 2014 at 15:00

    admin türkçe dublajını koyarsaan cok sevinirim en kısaa sürede koy lütfen

  55. ekin ekin Ocak 9th, 2014 at 17:19

    orjinali ne zaman yüklenicek ?

  56. Ali Ali Ocak 9th, 2014 at 17:22

    Altyazı da hata Your welcome ı hoşgeldin olarak çevirmissiniz.”Rica ederim” olacak tı

  57. hasan hasan Ocak 9th, 2014 at 17:51

    çeviri beş para etmez ama elinize sağlık

  58. ugur ugur Ocak 9th, 2014 at 19:21

    admin ne zmn türkçesi çıkacak yha

  59. admin admin Ocak 9th, 2014 at 19:49

    uğur en kısa zamanda yükleyecem

  60. fatih fatih Ocak 11th, 2014 at 23:25

    İyi geceler turkce dublaji da en kisa zamanda guncellerseniz cok memnun oluruz. admine sevgilerle

  61. nagihan nagihan Ocak 13th, 2014 at 15:14

    Film acolmiyo ses var goruntu yok 3 gundur ugrasiyorum ama acilmiyo bu siteden surekli film izliyorum sadece bu film acilmiyo yardim lutfen

  62. admin admin Ocak 13th, 2014 at 15:45

    film açılır durumda nagihan bir sorun yok

  63. nagihan nagihan Ocak 14th, 2014 at 17:17

    Yok acilmiyo 2. Parttan sonra goruntu geliyo kafayi yedim valla

  64. admin admin Ocak 14th, 2014 at 17:30

    nagihan yapman gereken sadece ortadaki play tuşuna basmak ve biraz beklersen açılacaktır.

  65. nagihan nagihan Ocak 17th, 2014 at 00:39

    Yok anlatamiyorum ilk kez film izlemiyorum neden kaynaklaniyo bilmiyoirum ama baska bilgisaraydan aciliyo baska filmleri izleyebiliyorum sadece part 1 de goruntu yojkk

  66. admin admin Ocak 17th, 2014 at 17:44

    nagihan tek part izle

  67. DERBEDER DERBEDER Ocak 19th, 2014 at 15:01

    Teşekkürler admın bu filmi ve bu tarz filmleri dört gözle bekliyom çok güzel film.herkeze de tafsiye ederim arkadaşlar

  68. yaman yaman Ocak 24th, 2014 at 01:22

    TÜRKÇE DUBLAJ hani nerde milleti kandirmayin adiler

  69. Cihat Cihat Ocak 24th, 2014 at 22:01

    altyazı pek iyi değil ama eline sağlık çevirmen

  70. fatih fatih Ocak 27th, 2014 at 03:37

    admın ellerıne saglık hersey guzel hos ama su cevırı yapan arkadasa bı soylermısın ıngılızce ogrenıpte cevırsın su fılmlerı fılmın yarısını yanls cevırmıs yarısınıda hıc cevırmems gerı kalan hersey cok guzel ellerıne saglık

  71. efe efe Ocak 30th, 2014 at 00:42

    Beklentileri Karşıladıgını Düşünmüyorum Film’in. Elinize Saglık Site Sorumluları.

  72. burak kızılbağlı burak kızılbağlı Ocak 30th, 2014 at 00:59

    türkçe dublajı tam olarak kaç güne çıkrbeklemek ten yoruldum

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)