Sitemizde şuan toplam 5536 film bulunmaktadır.

Tepedeki Ev izle

7
7.145
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Tepedeki Ev izle

Tepedeki Ev izle, Tepedeki Ev full izle, Tepedeki Ev türkçe dublaj izle, Tepedeki Ev hd izle, Uminin babası kore savaşına katılarak bir daha eve dönmez kayıp olur. Umi ise evin en büyük oğludur. O babasının geri döneceğine inanarak her gün bir flamayı alarak tepede sallamaya başlar. Ama onlar için hayat devam etmektedir. O sıralarda okulunda çıkan bazı olaylara karışan umi başını belaya sokmaktan çekinmeyecek ve olayların ortasında kalacaktır. Karşına geç güzel bir kız olan Jun çıkınca her şeyi unutarak ona çok fena aşık olacaktır.

Tür: 2011 Filmleri, Animasyon Filmleri, Macera Filmleri

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Tepedeki Ev izle” filminde 22 Yorum bulunuyor.
  1. Gizemli - 2 hafta önce demiş ki:

    Sonu çok boş bitti. İsterdim bi öpüşme koklaşma sarılma hiçbiri yok böyle boş bitmemeliydi. Genel olarak iyiydi.

  2. joponna - 5 ay önce demiş ki:

    filmlerini çok beğeniyoruz hem eğlenceli hem bilgi verici
    Toshio Suziko

  3. Elmir AZE - 8 ay önce demiş ki:

    Sweet bende senin dusunduyunu dusunuyorum Ayynen oyle,en iyi yorumda sen yazmissin hakketen boyle dusunuyorum

  4. nilüfer - 2 sene önce demiş ki:

    bu adamın flimlerine bayılırım da bu animede en sevdiğim en başta kızın giyinmek için eline aldığı lacivert eteğin bisonraki karede mürdüm rengi olması

  5. dide - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film bayıldım

  6. ezgi metin - 2 sene önce demiş ki:

    farkettiniz mi bu filmin müziği handel’in concerto grosso’suna bakın bi

  7. Nur - 2 sene önce demiş ki:

    Evet haklısın ziyaretçi bizim Türklerden böyle bir şey çıkmaz.ama olsun bizde mecbur Japonların bu harika animelerini izleriz.Evet film gerçekten muhteşem hatta bazı yerlerinde ağladım.Ancak bir Çizgi Film insanı bu kadar etkiler.

  8. otaku cansu - 3 sene önce demiş ki:

    ‘hokut’ ne demek arkadaşlar bilen varmı?

  9. Nujin - 3 sene önce demiş ki:

    Gercekten aglayabilirdim.
    Harika bir Film. Herhalde bundan sonra sirf ” Japonya Animasyonu ” izlerim

  10. nn - 3 sene önce demiş ki:

    Ya arkadaş hiç Umi isminde erkek olurmu? yada Jun adında kız? ben bu filmi defalarca izledim Umi = kız Jun = Erkek

  11. kimya - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL YA SÜPERRRRRRRRRRR ÖTESİ

  12. Nisa - 3 sene önce demiş ki:

    Film çok güzel bu arada admin açıklamada yanlışlık var düzeltirmisin? TEŞEKKÜRLER

  13. arda - 3 sene önce demiş ki:

    Sürekli duruyor film güzel ama izleyemiyorum

  14. ece - 3 sene önce demiş ki:

    süper bide ruhların kaçışıda güzel

  15. belirli diğil - 3 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bunu beyenenler yorum yazsın ben bunu tam 50 kere izlemi şimdir çok güzel
    bayıldım özetini bir kağıda yazdım

  16. Beyza ŞİMŞEK - 3 sene önce demiş ki:

    tam 19 kez izledim tabi saymaya başladığımda önce kaç kere izledim bilmiyorum ve hala izliyorum

  17. ceylin - 3 sene önce demiş ki:

    Süperrrrrrrrrrrr bir film.Bayıldım. Romantik olduğu gibi 3. sınıfa giden bir çocuğun anne ve babasız olması çok kötü.Hemde aşk filmi gibi.Çok sevdim çokkkkkkkkkkkkkkk. çocuk erkenden kalkıp, ailesine bakması çok şaşırtıcı,çok duygulandırıcı ve çok güzel bir davranış.

  18. ziyaretçi - 3 sene önce demiş ki:

    zaten bizim türklerden bölyle bi film kapasitesi çıkmaz ama yinede olsunn b uarda bravo yaa nası güzel bişey

  19. sewal - 3 sene önce demiş ki:

    kesinlikle ilham verici bir film. Ben edebiyatla ilgileniyorum 😀

  20. sweet - 3 sene önce demiş ki:

    yok bole film yaaa ben nediyorum ki bu senaryoyu yazana ben basindan opmek lazim yok bole birsey ya adam isini biliyor bi kere daha solerim isini biliyor ask yaaa resmen ask filmler super otesi filimleri var hic biri cirkin degil yok bole adam yok masallah yaaa her defasinda mi bole duygular yasar insan bu adamin yaptigi butun filimlerinde ben bitiyorum resmen bitiyorum öluyorum.

  21. murat - 4 sene önce demiş ki:

    Süperr bir film

  22. ali - 4 sene önce demiş ki:

    teşekkürler.

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri


HDFilmSaati.com.tr 5651 sayılı kanun hükmünce içerik sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. Sitemizde bulunan tüm meteryaller sosyal paylaşım siteleri olan google.com, youtube.com, vk.com vb. sitelerden alınmaktadır.