facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Ruhlar Bölgesi Bölüm 2 izle

"Ruhlar Bölgesi Bölüm 2 izle" için 30 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Bulut Bulut Aralık 8th, 2013 at 01:06

    KORKUYU SEVERSENİZ İZLETİN TABİ AMA İLK 1. SİNİ İZLEYN YOKSA KEYFİ ÇIKMAZ TÜĞLERİM DİKEN DİKEN HAALA FENA KORKUTUYO İNSANI NEYSE DEİDĞİM GİBİ KORKU SEVMYSANIZ AÇMAYIN BİLE SEVİYSNZ İZLEYN

  2. seda seda Aralık 8th, 2013 at 22:29

    1. filmi izlemeden birşey anlamazsınız ama dehşet güzeldi. Birincisinden bile iyiydii

  3. gülnur gülnur Aralık 9th, 2013 at 14:47

    wuuuu güzeldi izleyin :)))

  4. Busra Busra Aralık 9th, 2013 at 21:00

    Kalite çok iyi teşekkürler. film muhteşem yaa kesinlikle izlenmeli çok etkileyici ve gerilim iyi seyirler..

  5. özkan özkan Aralık 9th, 2013 at 23:43

    harika bir korku filmi olmuş. Ruhlar Bölgesi Bölüm 1’i de mutlaka izleyin.

  6. büşra büşra Aralık 10th, 2013 at 13:15

    bence çok korkunç ama çok da güzel izlemenizi tavsiye ederim

  7. Gkmen Gkmen Aralık 12th, 2013 at 02:07

    Çok güzel bi gerilim ve korku filmi. Kesinlikle tavsiye edilir fakat önce 1.yi mutlaka izlemeniz lazım yoksa filmi anlayamazsınız.

  8. güzel güzel Aralık 12th, 2013 at 17:20

    filmin başını anlmaayanlar o çocuk doosterın babasının çocukluğu 😀 1. izlerseniz anlarsınız :DD

  9. bugra bugra Aralık 12th, 2013 at 20:34

    biri izlemeden anlamazsınız

  10. smilerland gülsen smilerland gülsen Aralık 14th, 2013 at 10:00

    wow 1ve2 izledim hayatımda izledim 4 en güzel korku film iydi wow wow <3 :* :* :3 :3

  11. smiler gülsen tuana smiler gülsen tuana Aralık 14th, 2013 at 13:51

    çok ama çok güzel altyazılı olsa bile süper 1 film izliyin bence film oscar aldı <3 :3 :*

  12. Dilek Dilek Aralık 14th, 2013 at 19:18

    Tek kelime KALİTE :)biri izlemeden ikiyi izlemeyin millet 😉

  13. dilek dilek Aralık 19th, 2013 at 08:18

    1 i cok begenmistim ama turkce oldugu zaman dahada rahat oluyo bakmasi umarim iki de kalitelidir simdi bunun nezaman turkce dublaj olacagini merakla bekliyorum cunku en kisa zamanda izlemek istiyorum

  14. buse buse Aralık 19th, 2013 at 14:39

    oha süper <3 izlemenize terci ederim

  15. beste beste Aralık 20th, 2013 at 11:46

    tek kelimeyle mükemmel…

  16. Arzum Arzum Aralık 23rd, 2013 at 22:07

    Bu kaçıncı denemem bu filmi izlemek için hatırlıyamıyorum:)Korkuysa korku, bu kez izliyeceğim artık.

  17. hamza hamza Aralık 24th, 2013 at 19:18

    3. serisi de olacak gibi

  18. badest badest Ocak 1st, 2014 at 19:44

    TANRI bugün burda yok peder…

  19. Talha Talha Ocak 3rd, 2014 at 07:32

    En sonunda 2. filmide izledik ve kararı bağladık….
    Yaz kızım gereği düşünüldü.
    kötü adamın beraatine karar verildi :))
    Gerçi bunu siz anlamazsınız ama en azından ben anlıyorum.
    Filmin 1.si 2.sinin yanında kötüydü fakat, lakin, amma 1. filmi izlemeden 2. filmi anlamak namümkün. Mutlaka yorum yazın dediler diye yazıyoruz.

  20. BES BES Ocak 21st, 2014 at 19:56

    Filimin Sonunda Siyah Gelinli Hayalet Geri Dönüyo Yani Ruhlar Bölgesi 3 Çıkıcaktır Muhakak !
    Filmi İzleyin 8/10 10 dan 8 veriyorum 8.5 puanlama olsaydı :DD Filim çok korkunç bence izleyin müzik efekti vede bir anda çıkmalar sesini açmayanlarda var onlar yanlarında biri olmadan izlemesinler 😀 ben çok beğendim çokkk süper bi film izleyin bence

  21. samet samet Ocak 23rd, 2014 at 14:51

    3 kessin olacak ama en sonda kadın ne gördü orad aman tanrım dedi ya

  22. aylın aylın Şubat 1st, 2014 at 18:15

    harıka bır film kesınlıkle izleyin 😀 😀 😀

  23. Mert Mert Şubat 9th, 2014 at 07:18

    İlk filmle birlikte güzel kurgulanmış. Ama anlamadığım bir nokta var. Mantık hatası olabilir mi acaba filmde? Aileyi rahatsız eden ruh aslında en başından beri adamın içindeymiş. Çünkü asıl ruhu öbür dünyada hapsolmuştu. Bedenin içindeki ruh kapıyı açtığında asıl ruh evin dışındaydı mesela. Ama ruh bedene adam oğlunu getirmek için öbür dünyaya gittikten sonra gelmemiş miydi?

  24. Sena Sena Mart 8th, 2014 at 20:09

    bence filmin devamı kesinlikle gelir

  25. CANAN CANAN Mart 10th, 2014 at 18:07

    3 VERSİYONU AZAMAN ÇIKICAK BENCE DEVAMI GELMELİ

  26. DİLARA SEVİM DİLARA SEVİM Mart 30th, 2014 at 16:25

    uha müthiş bir fil 😀

  27. destan destan Nisan 4th, 2014 at 15:09

    saçma

  28. AZER AZER Haziran 15th, 2014 at 23:11

    COK GUZEL BIR FILM. BAYILIYORUM BU TURLU FILIMLERE . 2015 YILINDA 3 SERINI IZLEMEK ICIN SABIRSIZLANIYORUM.

  29. Arzu Arzu Ocak 20th, 2015 at 22:20

    Harika.Ama çok korktuğum için bazı sahnelerde gözümü kapatıyorum.Bu da benim savunma anlayışım:))Siteye emeği geçen herkese içten teşekkürler.

  30. tıfanny tıfanny Mayıs 29th, 2016 at 13:48

    4:59 2. parttaki şeyde kadın salonun arkasında duruyo çok korktum :d

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)