Sitemizde şuan toplam 5358 film bulunmaktadır.

Recep İvedik 1 izle

0
( Yüksek Kalite )
352
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Recep İvedik 1 izle

Recep İvedik 1 izle, Recep İvedik 1 full izle, Recep İvedik 1 hd izle, Aksoy film ve özenfilm yapımcı şirketlerinin üslendiği bir filmdir. Ünlü komedyen Şahan Gökbakar oynadığı güzel bir komedi filmidir. Recep hapisten yeni çıkmaktadır daha sonra yolda giderken adamın biri cüzdanını düşürmektedir. Bunu geri iade etmek için yola koyulan recep cüzdan büyük bir otel sahibine aittir. Bunun üzerine otel sahibi recepe bedava otelde konaklama verir. Güzel bir komedi filmi olmuş türklerin yaptığı alışılmadık iyi filmlerden biri.

Tür: Komedi Filmleri, Macera Filmleri, Türk Komedi Filmleri, Yerli Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Recep İvedik 1 izle” filminde 27 Yorum bulunuyor.
  1. caner - 2 sene önce demiş ki:

    böyle güzel filim yok

  2. sinan - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film muhteşem izlemekten bıkmıyom çok komik

  3. yusuf emir - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film

  4. damla - 2 sene önce demiş ki:

    bunun 4ü nerede izleniyo bu arada bu film müthiş müthiş müthiş 9 yıl geçse 99 yaşında olsam bile bırakmam bu recep ivediki eğer şahan gökbahar yani recep abi bu yorumu okuyosaaaa dur şahan abi şimdi oku sen bu filmdeeeee……… şişko çıkmışsın zaten aslında kendinde öylesin ama merak etme bende biraz şişkoyum.yani seni üzmek istemem spora başlamanı isterim yada istemem çünkü kilo verirsen baya recep ivedik i oynıyamassın bana katılanlar yorum yapsın bana karşı önerimi beğenmeyenler ise beğen butonuna bassın. FİLMDEN ÖNCE YORUMLARA BAKANLARA İYİ SEYİRLER 🙂

  5. ferdi - 3 sene önce demiş ki:

    recep ben cok beyendim

  6. dursun emre - 3 sene önce demiş ki:

    çokk güüzel:)

  7. alim kurt - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  8. islam - 3 sene önce demiş ki:

    film çok güzel

  9. Behzat - 3 sene önce demiş ki:

    film ölü.

  10. Murad Valiyev - 3 sene önce demiş ki:

    cok super kinodu halaldi Recep abiye

  11. kibanur - 3 sene önce demiş ki:

    nasıl bilgisiyara yükleniyo arkadaşlar

  12. abdullah - 3 sene önce demiş ki:

    abi süper

  13. emre - 3 sene önce demiş ki:

    cok igerenc

  14. efsane - 3 sene önce demiş ki:

    vallaha bu filmi çekenler gülme krizi geçiryorlardır…:)

  15. büşra - 3 sene önce demiş ki:

    sibelin annesi çok komkk 😀 😀

  16. caner - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film yapmışlar herkese tavsiye ederim 😀

  17. emre - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  18. eren - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film ya herkese tavsiye ederim izlesinler harika bir film ya hekes izlesin harika bir film ya

  19. sansar - 3 sene önce demiş ki:

    yaw buun 6 sıda cıksa izlenme rokorları kırır

  20. selinn selinn - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşemm üstüü bişii yaa

  21. ömer yiğit kal - 3 sene önce demiş ki:

    süüpperr

  22. samet - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaa

  23. fatih can - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir filim herkese tavsiye ederim

  24. emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  25. Turan Arslan - 3 sene önce demiş ki:

    Çok Komik ve Harika Bir Film 😀

  26. Semih Keskin - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  27. Mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    harika ya