facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Loraks izle

"Loraks izle" için 26 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. arda arda Mart 12th, 2014 at 14:54

    cok güzel film

  2. arda arda Mart 12th, 2014 at 14:55

    çok güzel bir film

  3. irem irem Mart 13th, 2014 at 13:57

    bu lorax 1 lütfen 2 sinide indirin

  4. ipek ipek Mart 26th, 2014 at 16:34

    çooook beğendim agaçlar bu kadara önemli

  5. Smiler Smiler Mart 26th, 2014 at 17:09

    çok komik izleyin mutlaka

  6. sude sude Mart 31st, 2014 at 12:24

    çooooooooooook beğendim ağaçların kesildiği bölüm biraz duygusaldı hemde o adama sinir oldum bu filmin 2. sini çıkmasını ve izlemek istiyorum

  7. saliha saliha Nisan 2nd, 2014 at 14:57

    harika yaa izediğim en güzel film yanii

  8. burak burak Nisan 5th, 2014 at 20:17

    cok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim ☺

  9. Utku Ucar Utku Ucar Mayıs 23rd, 2014 at 00:05

    Çok Güzel Ağaçları Koruyalımm

  10. Loraxer Loraxer Haziran 28th, 2014 at 21:24

    Bu film benim en sevdiğim film ve gerçekten yaşlı, çocuk herkese tavsiye ederim. Anafikri çok güzel ayrıca kapitalist yaşam ve sosyalist yaşam arasındaki ikilemi küçüklere anlatabilecek şekilde uyarlayarak piyasaya sürmüş. Tekrar tekrar izliyorum

  11. sema sema Temmuz 11th, 2014 at 20:01

    çok güzel bi film okulda 3 boyutlusunu da izlemiştik

  12. nusena nusena Temmuz 14th, 2014 at 15:12

    aaa evet bizim okulada geldi süperrrrrr

  13. Batın Birol Batın Birol Temmuz 20th, 2014 at 19:38

    çizgi film çok güzel’di yaaaaaaa bayıldım bunu 1 kez daha izlicem muhteşemdi filim sizde beğendinizmi…

    ben bayıldım… 😀

  14. zeynep zeynep Temmuz 31st, 2014 at 19:15

    güzxel

  15. Mehmet Mehmet Kasım 18th, 2014 at 06:05

    Her ne kadar ana fikri güzel gibi görünsede, konu bütünlüğü zayıf ve film çekmek için çekmişler. Fütüristik olmuş..

  16. furkan furkan Kasım 23rd, 2014 at 09:09

    çççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooookkkkkkk güzel bir film izlemenizi tafsiye ederim

    ederim

  17. zeynep zeynep Kasım 27th, 2014 at 20:23

    bu lorax çok güzel bir film ağaçları kesenlerden gıcık oldum 2. sinide çıkartın ama bu sefer ağaçları kesmesinler

  18. kamil kamil Aralık 27th, 2014 at 16:23

    kesinlikle süpperrr.(ağaçlara saygı)

  19. yağmur yağmur Ocak 13th, 2015 at 17:32

    süper bi film her kese tavsiye ediyorum

  20. Zumra Zumra Ocak 19th, 2015 at 20:39

    Cok güzel bir film

  21. emirhhan emirhhan Haziran 17th, 2015 at 17:07

    çok güzel bir filim ama donuyo

  22. tuana tuana Temmuz 28th, 2015 at 15:33

    dunyaya gercekci bir bakis herkesin izlemesini tavsiye ederim

  23. ezgi ezgi Temmuz 31st, 2015 at 15:58

    Son sahnede kendimi tutamadım :’) Çok güzel bir film herkesin izlemesi ve bir ders çıkarması dileğiyle…

  24. reyyan reyyan Ocak 31st, 2016 at 13:08

    Bir açılmadı gitti sinir oldum hadi bir acil yaaaaaa
    Ama güzel olduğuna inaniyorumm

  25. admin admin Ocak 31st, 2016 at 13:34

    @reyyan film açılır durumda

  26. ılgın ılgın Mart 1st, 2016 at 19:59

    mükelmel bir filim yani kardeşim için ben asla çizgi filim izlemem

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)