facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Lol izle

"Lol izle" için 75 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. çağla çağla Ocak 11th, 2014 at 11:28

    çok güzel bir film

  2. merve merve Ocak 29th, 2014 at 16:38

    güzeldi

  3. ece ece Şubat 1st, 2014 at 04:32

    gerçekten muhteşem film

  4. nisa nisa Şubat 21st, 2014 at 23:50

    Ben bi smiler im bu film bi harika tam bi gencclik filmi bunu tam olarak 8 kez izledim izlemenizi tavsiye ederim

  5. Ela Ela Şubat 23rd, 2014 at 15:15

    Bir Smiler Olarak Bence karşıktı . Ve anlamsızdı bence .

  6. ecem ecem Mart 4th, 2014 at 16:01

    abi çok ıyı yha

  7. damla damla Mart 11th, 2014 at 13:06

    bence fikm gayet güzeldi miley cyrus’un oyunculuğuna bayıldım 😀

  8. Melisa Melisa Mart 15th, 2014 at 15:34

    Cok Guzeldi! Bir Smiler oldugum icin söylemiyorum gercekten inanılmazdi. ♥♥☺

  9. Çağla Çağla Mart 21st, 2014 at 16:32

    Bilmem kaçıncı izleyişim aşığım bu kadına <3 Miley'den bahsediyorum 😀 Ciddi ciddi 100 ü geçmiştir ha 😀 Şimdiki haline laf edenleri …. Hala MÜKEMMEL <3 syglr…

  10. demilena demilena Mart 29th, 2014 at 12:22

    Biraz sapık mı ne 😀

  11. Mert Mert Nisan 5th, 2014 at 15:01

    Miley olurda güzel olmaz mı <3

  12. forever smilers forever smilers Nisan 13th, 2014 at 09:42

    Bu film muhtesem ama the last song daha guzeldi ama gercekten tavsiye ederim keske daha once izleseymisim

  13. forever smilers forever smilers Nisan 13th, 2014 at 09:44

    Mley ne yaparsa yapsin ben onu hep sevicem bugun bana ask.fm den evap atti benden mutlusu olamaz film ger ekten muhtesem

  14. zeynep zeynep Nisan 16th, 2014 at 14:04

    mileyin filimleri çok gzel gerçekten izlemenzi tavsiye ederm 🙂

  15. elif yılmaz elif yılmaz Nisan 18th, 2014 at 15:47

    bu filmi 30 kere izledim hiç bıkmam çok güzelll kyle ve lola forever çok tatlılar ve şarkılarda müthiş

  16. marry marry Nisan 18th, 2014 at 18:59

    Per-fect

  17. hilal hilal Nisan 23rd, 2014 at 17:12

    gerçekten smiler olarak diyorum süper bir filmmmmm seni çok seviyorum mileyyy <3 😉

  18. Kaan Kaan Nisan 30th, 2014 at 00:08

    Bir erkek smiler olarak soylemeliyim ki DÜNYANIN EN İYİ FİLMLERİNDEN BİRİYDİ. Tabı MİLEY CYRUS(askım) oynayınca seni cok seviyorum miley ve tek gıcık oldugum kısım guzel sarısın kız su salak cocuga gitti APTALCA -_-

  19. en büyük smiler en büyük smiler Mayıs 11th, 2014 at 09:52

    film muhteşemdi ayrıca lol ismi mileyi anlatıyor smiler olanlar daha iyi bilir miley hep güldügü için ilk smiley sonra miley olmuştur adı 😀 😀 <3 seni sewiyorum miley

  20. smılerzeynep hilal smılerzeynep hilal Mayıs 11th, 2014 at 17:12

    bu filmi2.ci izleyişim ama hiç doymuyorum mıley’nin en büyük hayranıyım seni çok seviyorum miley tek idölüm her filmin gibi buda mükemmel seni çok seviyorum miley

  21. IamBest IamBest Mayıs 13th, 2014 at 09:38

    bnce bu film cok iyi ama sapık bnde sapıgımda bu kadar deil 😀 lol ve kyle forever A:SdasD:A

  22. Mili Mili Mayıs 16th, 2014 at 01:00

    Guzel bir film lol

  23. miley cyrus miley cyrus Mayıs 16th, 2014 at 17:53

    benim hayranlarım çok iyidirler bu filmi sevdiyseniz bunu yapmak benim için bir zevkti <3

  24. mileyy mileyy Mayıs 19th, 2014 at 09:31

    Teşekkürler hayranlarım ..

  25. elif elif Mayıs 28th, 2014 at 18:51

    bnce gayett çk gzdi galiba 7. izleyşm herhalde:D

  26. smilers smilers Haziran 2nd, 2014 at 16:20

    miley yine mükemmel herşeyi harika bu kızın ya kusursuz

  27. lara lara Haziran 6th, 2014 at 13:35

    çok güzel bir film 😀 bin defa izlemişimdir 😀 miley cyrus <3 un oynadığı her film güzel zaten 😀

  28. şilan şilan Haziran 7th, 2014 at 15:53

    bnce çok donuyo ve izlenmyoo 🙁

  29. ceren ceren Haziran 7th, 2014 at 16:29

    çok güzel bir film izlemekten bıkmam

  30. miley cyrus’hayranı miley cyrus’hayranı Haziran 11th, 2014 at 13:31

    bu filmi beğenmeyen film izlemesin bi daha

  31. smilers smilers Haziran 11th, 2014 at 15:26

    ben smiler olduğum halde beğenmedim, karısık ve kötü

  32. isimsiz isimsiz Haziran 13th, 2014 at 17:11

    Çok güzel bir film ben çok beğendim 🙂

  33. piya piya Haziran 15th, 2014 at 12:32

    neresinde sapkınlık var anlamDIM dünya görmedinizmi hiç gerçekten film izlememişsiniz

  34. Melisa Melisa Haziran 15th, 2014 at 19:58

    Bnce cok gzl bir film

  35. Unnamed Unnamed Haziran 16th, 2014 at 09:01

    Sizde izlemelisiniz Çoook güzel Miley Cryus Ana karakter olduğu için birazda değişik olmuş 😀

  36. weaslys weaslys Haziran 16th, 2014 at 11:20

    film çok hoştu :))

  37. LOLemily (smıler) LOLemily (smıler) Haziran 19th, 2014 at 13:51

    =) COK GUZEL HERKESIN ızlemesını şidetle tavsıye ederım 😀 :))

  38. burcu burcu Haziran 20th, 2014 at 18:15

    ben smiler değilim ama film gerçekten çok güzel miley nin rolü çok güzeldi birde şarkının adı ne?

  39. ROCKS ROCKS Haziran 28th, 2014 at 18:23

    FENA DEĞİLDİ 😉

  40. smilergirl smilergirl Haziran 29th, 2014 at 15:46

    Kesinlikle mükemmeldi.Çok koyu bir smiler’ım.Ve bundan gurur duyuyorum.her zaman da gurur duydum.<3

  41. Dilek Ceyda Dilek Ceyda Temmuz 1st, 2014 at 15:28

    Film çok güzeldi 2.si çıksın :DD:d

  42. selin selin Temmuz 1st, 2014 at 18:45

    hiç beğenmedim

  43. Selin Selin Temmuz 4th, 2014 at 20:59

    Miley herzaman ki gibi çok güzel oynamış fakat bence senaryo saçma anlamsız bir film ama mileye bir laf yok tabikide ❤️

  44. şule şule Temmuz 9th, 2014 at 23:31

    wavvvvv gerçekten güzeldi keşke bitmeseydi :(((( wadsa

  45. zeynep ( miley cyrus aşktır) smiler zeynep ( miley cyrus aşktır) smiler Temmuz 10th, 2014 at 23:18

    süper bu 7 izleyişim hergün izlemek üzereyimmmmmmmmmmmm ♥ mayli seni seviyorum

  46. Canan Canan Temmuz 13th, 2014 at 01:47

    Film süper ya. Miley sana zaten aşığım bu filmde ayrı hasta oldum. Filmi 3 kere izledim çok güzeldi ya. Son şarkıdan sonra bu çok iyi geldi 🙂

  47. lolyas lolyas Temmuz 25th, 2014 at 11:33

    süperr

  48. Smiler Smiler Ağustos 3rd, 2014 at 19:25

    Miley aşkım seni her türlü severim hayatımın anlamı bu kadın lan çok seviyorum mimiklerini yerim ağzını burnunu mıncırırım senin <3

  49. Smilerzz Smilerzz Ağustos 4th, 2014 at 13:45

    Miley çok tatlı lan yediğimin karısı <3 <3 bu filmdeki oyunculuğuyla büyüledi resmen (her zamanki gibi ) <3 <3

  50. Özlem Özlem Ağustos 4th, 2014 at 17:28

    Harika bir film gerçekten tam bir gençlik filmi bu kaçıncı izliyişim bilmiyorum tavsiye ederim

  51. damla damla Ağustos 7th, 2014 at 02:43

    aman tanrım süper ama kısa sanki 🙂

  52. rabia rabia Ağustos 20th, 2014 at 20:29

    çok beğendimmmmmm

  53. yasemin yasemin Ağustos 21st, 2014 at 21:00

    mütiş bir film ben miley cyrus u pek sevmem ama bu filmden sonra sevmeye başladım

  54. betül hazin betül hazin Ağustos 27th, 2014 at 10:24

    çok güzel bir film tam mayliye göre aşkım bitanem o benim herşeym

  55. deniz deniz Eylül 1st, 2014 at 10:40

    bu filmi herkese tavsiye ederim ben koyu bir smilerim miley hayatım ve bu filmde çok gzl oynamış kesinlike tavsiye ederim arkadaşlar <3

  56. öykü öykü Eylül 15th, 2014 at 20:09

    miley <3 harikaydı 😀

  57. İrem İrem Eylül 20th, 2014 at 14:42

    bi smiler olarak söylemiyorum mükemmel !

  58. abidin abidin Ekim 9th, 2014 at 01:38

    harika bir film herkese tavsiye ederim 😀 😀 😀

  59. mustysyrus mustysyrus Aralık 25th, 2014 at 16:36

    güzeldi bayıldım kyle

  60. birSmiler birSmiler Ocak 1st, 2015 at 07:38

    film MÜ-KEM-MEL-Dİ!!!!

  61. birSmiler birSmiler Ocak 1st, 2015 at 14:35

    omg!!! mükemmel filmdi

  62. GUZEL SMİLER GUZEL SMİLER Şubat 5th, 2015 at 07:48

    BEN BİR SMİLER OLARAK DEGĞİLDE 😀 BİR İZLEYİCİ OLARAK COOOOOOOOK BEGENDIM BUTUN DUNYAYA TAVSİYE EDERİM 😀 HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL FLM Dİ BU 😀 BUNU ABAN ARKADAŞIM IZLETMISTI 2 AY ONCE PHEN HER 2 GUN ARASI HEP İZLERDİM BU FLMİ ÇUNKU BANA GENÇLIĞII ORETTI … VE MÜKEMMELDİİİ ……. İZLEMEYE DOYAMIYORUM HER DEFASINDA 2 GUN ARASI IZLEDİĞİMDE O FLİMİ YANI LOL FLMİNİ 3 KERE İZLEDİM ….HATTA İZLİYORUM .. BEN SMİLER OLARAK BU FLİMDEKİ ŞAKILAIN HEPSİNİ KAYDETTİM …… 😀 SEVİYORUM BU FLMİ LOLLLL ……. 😀

  63. Evin Evin Şubat 25th, 2015 at 23:03

    Filmin gençlik filmi olduğu zaten belirtiliyor lütfen saçma salak şeyler yazmayın yoruma .Gençlik filmi anlayışınız gençlerle dolu eğlenceli bir film olmamalı gençlerin hayat tarzı bakımından rol oynuyor . Salak yorumlarınızı kendinize saklayın film müthiş .

  64. sude sude Mayıs 31st, 2015 at 15:31

    bence çok güzel bir film bayıldım açıkçası ve çok fazla izlemiş bulundum. 😀 <3

  65. samed samed Haziran 17th, 2015 at 13:40

    çok güzel öpüşüyolar bende azdırdı bu flim beni

  66. Buse Buse Ağustos 1st, 2015 at 16:57

    Miley Cyrus’un en iyi filmi diyebilirim.Fakat önerim filmi ingilizce izleyin.Ben öyle yapıyorum.Miley Cyrus izlemek isteyenlere LOL ve SO UNDERCOVER önereirim.THE LAST SONG da çok güzel bir film.Doauglas Booth,Miley Cyrus ve Ashley Greene filmde oynuyor.Nasıl güzel olmasın? 😀

  67. cool cool Ağustos 29th, 2015 at 18:49

    harikaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

  68. Dilara Dilara Eylül 26th, 2015 at 20:06

    Neden film açılmıyor

  69. smillers smillers Ekim 3rd, 2015 at 13:03

    izle izle bıkmıyorumda lolita

  70. Suna Suna Aralık 10th, 2015 at 20:03

    Mukemmel

  71. SmilerM SmilerM Aralık 14th, 2015 at 20:56

    Harika bence herkes izlemeli

  72. burak burak Aralık 30th, 2015 at 03:45

    berbat zaman kaybı bi erkek için asla tavsiye edilmemeli yorumlara aldanıp izlemeyin hemen ayrılın sayfadan.

  73. Ahsen Ahsen Ocak 2nd, 2016 at 19:27

    Gerçekten bir Smiler olarak grur duyuyyorum yılbaşına bu film ile girdim mükemmeldi

  74. Yagmr Yagmr Nisan 16th, 2016 at 05:09

    Klasik ergen konulu amerikan dizisi gibi Çocuk tipli diye işkence çekmeye degmez?

  75. yakup yakup Eylül 14th, 2016 at 02:56

    dandik bir film ergenler izlesin

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)