facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Koruyucu 2 izle

"Koruyucu 2 izle" için 25 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. İsmail İsmail Ocak 23rd, 2014 at 13:48

    Film gercekten cok güzel . üstelik aksiyon dolu

  2. ferdo ferdo Ocak 25th, 2014 at 00:53

    öncelikle bu filmi bize izlettiren siteye çok tşk ederim.Bu filmi aylardır bekliyorum çünkü 2013 de vizyona giren bu film Türkiyede sinemalarda gösterilmedi tıpkı koruyucu 1 gibi.Filme geçecek olursam koruyucu 1 gibi olmasını zaten beklemiyordum çünkü koruyucu 1 bana göre dövüş sanatları konusunda gelmiş geçmiş en iyi filmdir,bu filmin devamıda izlenmeli zaten dövüş sanatlarını seven kişiler koruyucu 1 den sonra bu filmidi çok merak ediyorlardır ve devam filmi onları tatmin edecektir.Tony Jaa iyiki varsın.

  3. bayram bayram Şubat 4th, 2014 at 08:38

    super

  4. Bulut Bulut Şubat 9th, 2014 at 08:39

    Ferdo eyer dövüş sanatları izlemek istersen yenilmez 2 ve 3’ü izleyebilirsin

  5. musta musta Şubat 11th, 2014 at 22:35

    dünyada gördüğüm en iyi dövüşçü bide tony jaa öldümü

  6. ilker ilker Şubat 22nd, 2014 at 22:43

    Sadece 2 Kelime “Bruce Lee”

  7. murat murat Şubat 28th, 2014 at 17:00

    bence iyi ama o kadar değil .çünkü bruce lee -jet li-ıp man-jackie chen-süper.yenilmez 3-büyük usta 2-ejderin dönüşü-bitirim ikili-korksuz özlellikle korkusuz filmini tavsiye ederim

  8. enver çolak enver çolak Mart 9th, 2014 at 10:43

    yorum yapan arkadaşlar sanki babalarının oğlunu savunuyorlar yok bruce lee yok jackie chan yok yenilmez 1-2 kardeşim izlemiyorsan izleme kimsenin senin izlemene ihtiyacı yok savunduğun filmleri izlersin niye tony jaa onlardan geri ki kıskanmayın işte adam sapına kadar vurucu kırıcı ve hareketleri gerçekçi

  9. gökhan gökhan Nisan 6th, 2014 at 00:45

    film karaktelere gore dil senaryo ve efekte gore yanı hareket ve efekt onemlidir gercek hareketler filme ayrı bir zevk katar oyuzden film ne kadar gercekci olursa okadar surukleyıcı olur film guzel admın filmi izlettigin için teşekurler..

  10. ercan bulduk ercan bulduk Nisan 13th, 2014 at 13:17

    butür filimlerin hastası olarak şunu söyleye bilirim iyiki varsınız emeyinize salık sürek li devamını bekliyoruz filim hakında söylenecek söz bulamıyorum kısa ve öz izlemenizi tavsiye ederim süper

  11. mahcup delikanli mahcup delikanli Mayıs 17th, 2014 at 04:00

    film tek kelimeylen süper birincisini aratmadi 1 kadar olmasabile iyiydi tesekkürler

  12. Erkan Erkan Mayıs 18th, 2014 at 11:09

    Film gercekten cok iyi yukleyen arkadasa tesekkurler :d izleyin

  13. ali ali Mayıs 26th, 2014 at 16:10

    super bi film

  14. kayahan kayahan Haziran 10th, 2014 at 17:00

    filim türkçe dublaj diyil

  15. Emrullah Emrullah Haziran 30th, 2014 at 11:55

    eni.iyi.dövüşcü.brucelle.sonra.onh.bak.sonra.yuri.boyka.bu.gerçektir

  16. Kadir Yazıcı Kadir Yazıcı Temmuz 3rd, 2014 at 22:53

    film gerçekten harikaaa helal olsun !

  17. sude seha sude seha Temmuz 10th, 2014 at 19:28

    mustafa tony jaa ölmedi yaşıyor

  18. omer omer Temmuz 12th, 2014 at 12:02

    tony jaa dünyanın en iyi dövüşçüsü şu an, bruclee den sonra tabiki

  19. Bruc lee Bruc lee Ağustos 17th, 2014 at 21:23

    HEPSİN İYİ OLABİLİR AMA DÜNYANIN EN İYİSİ Bruc le dir tony ja da 2 ci sidir iyi bi filimdi begendim bruc lee yaşadaydı daha iyi olurdu allah rahmet eylesin hepinize tşk cevirmen sanada

  20. tonyy jaa hayranı tonyy jaa hayranı Ekim 27th, 2014 at 12:52

    cok super bır filim evt

  21. cihan cihan Kasım 4th, 2014 at 22:11

    cok güzel saolun

  22. hayran hayran Kasım 6th, 2014 at 14:59

    Fılımın en son sahnesınde kafaya tekme super ya
    adamın beynı kalmadı

  23. büşra büşra Ocak 13th, 2015 at 20:54

    ohaaaaa süper bişey bu baylıdım

  24. asad asad Şubat 8th, 2016 at 09:18

    Ne saçmalıyosunuz siz brucelee dünyanın en iyi dövüşcüsüymüş ipman onun hocası ve ondan daha iyisi yok.

  25. kevin chan kevin chan Nisan 7th, 2016 at 05:17

    güsel izlenir

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)