facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Karanlıklar Ülkesi 1 izle

"Karanlıklar Ülkesi 1 izle" için 48 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ibrahim ibrahim Şubat 13th, 2014 at 17:59

    çok güzel bir film

  2. burak burak Mart 26th, 2014 at 17:02

    çok güzel ellerine sağlık admin

  3. Doğuş Doğuş Nisan 6th, 2014 at 17:33

    Resman berbat bir film her ne kadar görüntüsü güzel olsada kurt adamının kralı gelse tek mermide gidiyor

  4. Ali Ali Nisan 26th, 2014 at 20:40

    Bune Ya Alacakaranlık 1000 Basar

  5. bu ne ya bu ne ya Nisan 26th, 2014 at 22:20

    bu filmgerçekten çok iyi hele 4. serisi 1. filmi o kadar iyi olmasa bile alacakarlık gibi çocuk filmi deyilidir.kesinlikle izlenebilir.

  6. yigit yigit Nisan 30th, 2014 at 16:34

    mütiş ya

  7. melek melek Mayıs 4th, 2014 at 17:01

    süper bir film bayıldım tavsiye ederim….

  8. çikolata çikolata Mayıs 18th, 2014 at 20:07

    kut sılah ve vampir iğrenç alacakaranlık bu fılme 500000 basar 😀

  9. kağan kağan Haziran 6th, 2014 at 16:36

    film harika ama dublaj berbat otesi

  10. tgc tgc Haziran 8th, 2014 at 09:23

    arkadaşlar bazı yerlerde türkçe konuşmuyor 🙁

  11. yasemin yasemin Haziran 8th, 2014 at 13:45

    ben bu filmi çok beğendim kurt ve vampirler bence alacakaranlık bu filmin yanında kesinlikle beşpara etmez ben bu filme bayıldım çünkü bu film çok güzel ben her bölümünü izledim ve süper süper süper

  12. asena asena Haziran 8th, 2014 at 13:55

    admin bazı yerlerde yabancı dil onları düzeltirmisin part 4 de var onları türkçe dublaja çevirirmisin

  13. hasan hasan Haziran 8th, 2014 at 15:50

    bence güzel bir film düşsel bi film birazda karmasık ama olsun .

  14. funda funda Haziran 9th, 2014 at 08:03

    alacakaranlık güzel bir film ama buda güzel

  15. fatih fatih Haziran 9th, 2014 at 11:19

    mükemmel bi film

  16. dasd dasd Haziran 9th, 2014 at 12:47

    ılk 10dksını zor ızledım vampir filmi değilde silahlarla savaş filmi gibi.
    beğenmedim. Adam bır sıkıyor ne vampirliği kalıyor ne kurt adamlığı .

  17. fatih fatih Haziran 9th, 2014 at 20:06

    harika filim alacakaranlık bunun yanında kedi yavrusu kalır bu filim amazing harika 😀 ve alacakaranığa 999999999999999999 basar :DDDDDD 😀

  18. yoluk naime yoluk naime Haziran 13th, 2014 at 18:01

    Alacakaranlık buna bin basar

  19. yusuf yusuf Haziran 15th, 2014 at 13:48

    alacakaranlık buna 10000 basarsa hızlı ve öfkeli bunlara 8000000 basar be hele 5. serisi

  20. baran baran Haziran 19th, 2014 at 14:25

    çok güzel bir film ancak dublaj neden bu kadar kötü anlayamadım

  21. Batuhan Batuhan Ağustos 1st, 2014 at 05:03

    Filmin dibi yahu 😀 😀 😛

  22. SADIQ SADIQ Ağustos 13th, 2014 at 09:39

    super bir film hatta super otesi alacakaranlik bitti diye uzulmusdum ama qaliba yeniden basladi 😉

  23. kadir kadir Ağustos 29th, 2014 at 11:20

    süper 4 dü de var beyler bayanlar

  24. süper süper Ağustos 31st, 2014 at 19:01

    1 biti sıra 2 de bakalım bu nasıl ama alacakaranlık daha iyi ilkler unutulmaz :):):D

  25. ercan ercan Ağustos 31st, 2014 at 19:19

    keyifle izlenilir bir filim emeği keçen herkese tşk

  26. eylül eylül Kasım 8th, 2014 at 11:05

    film güzel ama çeviri yok çocğu yerinde yada yanlış çevrilmiş

  27. özge özge Kasım 8th, 2014 at 17:04

    kesinlikle süper bi film ne bekliyosunuz anlamadım ki ..

  28. mm mm Kasım 23rd, 2014 at 15:23

    bende bu filmin sidisivar harikaaa

  29. meltem meltem Kasım 23rd, 2014 at 15:51

    harika bir film alaca karanlık bunun yanında kuş kalır bu ise bir aslan böyle güzel bir film yok dünyada.film nedir bilmiyenler için bu film güzel değildir.AMA BENCE YAKIYOO

  30. gülcan gülcan Aralık 6th, 2014 at 14:23

    bayıldım çok güzel herkese tavsiye ederim

  31. misafir misafir Aralık 13th, 2014 at 19:22

    admin 4. partta bazı yerler ingilizce düzelttir msin ?

  32. kksgdksjdj kksgdksjdj Ocak 26th, 2015 at 15:08

    Film çok güzel dublaj berbat iğrenç ötesi filmi mahfetmişsiniz iğrenç .

  33. keyifci keyifci Mayıs 19th, 2015 at 16:37

    Slm film. O kadar güzel yapılmış hiç bir vampir filminde kurt filinde bu kadr gerçekçi değildir şimdi onu bunu bu filme eşlestirmeyin lütfen

  34. GizemliKız GizemliKız Temmuz 18th, 2015 at 19:22

    Alaca karanlığa laf söyletmem ama filimde iyi yani.

  35. Nisa Nisa Temmuz 26th, 2015 at 16:53

    Vampirler ve kurtlarla alakasız ama güzel film

  36. Simay Simay Ağustos 1st, 2015 at 04:06

    Filmi izlemek istiyenler icin sunu söyleyebilirim hem aksiyon hem korku hem aşk tadında mutlaka izlenmesi gereken bi film

  37. 1234 1234 Ağustos 18th, 2015 at 16:18

    güzel filmdi.yalnız dublajda sıkıntı vardı.birde tam savaş tadı yoktu.her şeyi silahlarla halletti vampirler.tabi bunun dışında gayet iyi bir filmdi.

  38. Eren Eren Eylül 10th, 2015 at 11:40

    La malmısınız ne alacakaranlığı falan. Bu film hepsine bedel saçma saçma yorumlar atmayın . İzlemeyen yol alsın . Bu film kadar sevdiğim bi film yok . Her zaman sıkılmadan izliyorum. İyi seyirler

  39. diyar diyar Ekim 4th, 2015 at 08:55

    Tam Wolfteamla İlgili Ama Çok Güzel 🙂

  40. Sergulen Sergulen Ekim 19th, 2015 at 00:35

    Çok güzel bi filim kızın ayagının altındaki adam olmak isterdim ayagını üstüne koyup vuruyoya adamı 8.dakka 44üncü saniyedeki

  41. Fatih Fatih Ekim 23rd, 2015 at 05:51

    Film çok güzel teşekkürler admin filmi düzgün anlayıp dinlemeden izleyen arkadaslar bi mermide be kurt adam ne vampir kalıyor diyor fakar açıklamasını 1.partta yapıyor zaten tavsıye ederim izlenmesi gereken bi film

  42. elma. elma. Ocak 1st, 2016 at 22:05

    yapıcanız türkçe dublajın agzına sıcayım lan..

  43. hail hail Şubat 2nd, 2016 at 09:02

    arkadaşlar alacakaranlık kurt adamı ve vampiri bu filmden çaldı isterseniz ımdbden okuyun

  44. dotktor dotktor Mart 3rd, 2016 at 18:49

    COKKKKK GÜZELLLL

  45. irem irem Haziran 19th, 2016 at 21:14

    Film çok güzel teşekkürler admin filmi düzgün anlayıp dinlemeden izleyen arkadaslar bi mermide be kurt adam ne vampir kalıyor diyor fakar açıklamasını 1.partta yapıyor zaten tavsıye ederim izlenmesi gereken bi film bazıları
    arkadaşlar alacakaranlık kurt adamı ve vampiri bu filmden çaldı isterseniz ımdbden okuyun ama hayır öyle bişey yok herkez bilyor

  46. Emre Emre Ağustos 16th, 2016 at 19:22

    Ćok güzel bir film bence izlemeden geçmeyin.

  47. Emine Emine Aralık 4th, 2016 at 01:02

    Severek izledim gayet guzel..

  48. Vedat Vedat Aralık 4th, 2016 at 18:54

    Filmin en önemli yerinde ingilizce bilmiyorsanız benim gibi konuyu kaçırmış oluyorsunuz ama izleyin derim admin konuyu mutlaka duzeltir tesekkurler

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)