facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hansel ve Gretel Cadı Avcıları izle

"Hansel ve Gretel Cadı Avcıları izle" için 104 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. murat turan murat turan Kasım 15th, 2013 at 21:26

    süper bir film izlemeye deger teşekkürler…………… 🙂

  2. Cem Baran Cem Baran Aralık 16th, 2013 at 21:01

    Film harikaydı izlemediyseniz izlemenizi öneriyorum

  3. aleyna aleyna Aralık 17th, 2013 at 15:04

    süper bir film 🙂

  4. aleyna aleyna Aralık 17th, 2013 at 15:05

    süper bir film harika 🙂

  5. eyma eyma Aralık 17th, 2013 at 15:48

    çok güzel hayran kaldım

  6. eda eda Aralık 20th, 2013 at 17:36

    çok güzel her boşluğumda izleyeceğim teşekkürler

  7. buse buse Aralık 22nd, 2013 at 01:32

    cok guzel bir filimdi en guzeli cadilardi boynuzlu olan

  8. alperen alperen Aralık 22nd, 2013 at 19:02

    filmi izledim çoook güzelmiş

  9. çidem çidem Aralık 28th, 2013 at 14:43

    hikayesi süperdi filmmi şahaneydi dyecek şey bulamıyorum ama teşke hansele yardım eden cadı öleseydi :(( Edwarda bayıldı 2 çıksın ya

  10. atakan atakan Aralık 29th, 2013 at 18:45

    çok güzel bir filmm:)

  11. diablo diablo Ocak 6th, 2014 at 16:11

    cok guzel film izlemeye deyer

  12. EREN EREN Ocak 7th, 2014 at 16:41

    ÇOK GÜZEL İZLEYİN

  13. NEFER NEFER Ocak 8th, 2014 at 15:18

    SÜPERRRRR

  14. fatma fatma Ocak 8th, 2014 at 16:15

    ızlemeye deger be fılm

  15. berfin berfin Ocak 10th, 2014 at 17:46

    sprrrrrrrrr bir film zaman kaybı değillll bunun devamını istiyoruz

  16. doğu doğu Ocak 12th, 2014 at 14:10

    Güzel fantastik bi film 10 uzernden 8

  17. asdfgh asdfgh Ocak 14th, 2014 at 21:51

    güzel bir filim

  18. ebru ebru Ocak 17th, 2014 at 02:46

    mükemel bir film di izlemenizi tercih ederim.

  19. Ayşin Ayşin Ocak 18th, 2014 at 10:57

    Çok güzel ama biraz korkunç tabi ki küçükler için 🙂

  20. şamil şamil Ocak 19th, 2014 at 09:25

    hiç izlemedim

  21. Ziy Ziy Ocak 19th, 2014 at 22:18

    İlk Cadı korkunçtu ama güzeldi

  22. Fatma Fatma Ocak 24th, 2014 at 23:49

    Biz sınıfta izledik süper korku heyecan aşk hepsi bir arada

  23. yusuf yusuf Ocak 25th, 2014 at 11:54

    çok süperr

  24. sevgi sevgi Ocak 28th, 2014 at 18:32

    SÜPER VE İŞALLAH 2 Sİ ÇIKAR

  25. ismail ismail Şubat 2nd, 2014 at 20:42

    film çok güzeldi admin bana en iyilerinden bikaçtane macera filmi söylermisin

  26. buse buse Şubat 2nd, 2014 at 23:58

    çok güzeldi 😀

  27. Talha Talha Şubat 3rd, 2014 at 20:30

    ne güzel bi filmiş 2 çıkar inş

  28. gülsen gülsen Şubat 6th, 2014 at 12:44

    100 kere izledim hala doymadım yaa coook güzel bayıldım grateli çok beyendim büyüyünce bende gratel gibi olacam … 😀

  29. edaxelena edaxelena Şubat 7th, 2014 at 23:58

    Tek kelimeyle harikaydı ^^ Yani cidden klasikleşmiş bir biçimde anlatılmamış sonuna kadar heyecanla kendini izleten bir film 🙂

  30. reyhan reyhan Şubat 15th, 2014 at 09:57

    harika bir film %100 harikanın önde gideni süper

  31. meral meral Şubat 18th, 2014 at 13:11

    bayıldım ya 10 numara fılmdı

  32. Burak Burak Mart 10th, 2014 at 04:47

    Bu film çok güzel dostum kızda bir harika 🙂

  33. ilknur ilknur Mart 11th, 2014 at 16:16

    süper film.. Kaçırmayın.

  34. FATMA FATMA Mart 17th, 2014 at 17:04

    ÇOK İYİ FİLM BEN BUNU 100-190 KERE İZLEDİM MÜKEMMEL Bİ FİLM GERÇEKTEN HERKESE TAVSİYE EDERİM Bİ DE BAZI CADILAR ÇOK KORKUNÇ VE TÜY ÜRPERTİCİ

  35. yahya yalçın yahya yalçın Mart 21st, 2014 at 00:22

    film çok güzel fakat efektler gece yapıldığı için belli olmuyor

  36. müslüm müslüm Mart 21st, 2014 at 19:55

    cadı çok çirkin

  37. Selin Selin Mart 23rd, 2014 at 13:58

    Super bir film bu filmi 3 kez izledim ve aklima geldikce izliycem lutfen bu filmin devaminida cekinn.Cekerseniz cok izleyici olcak eminim

  38. yunusemre yunusemre Mart 27th, 2014 at 18:34

    Çok güzel bir film serisi gelirse iyi olur muhteşem yapmışlar filmi

  39. Musaburak Musaburak Nisan 3rd, 2014 at 11:07

    Film harikaydı 🙂

  40. melike melike Nisan 10th, 2014 at 22:06

    süperdi ben ödevim için izledim şahsen 1. cadıdan sonraki cadılarda korkmadım 🙂 umarım 2.yi yprlar bşka yrlerde bşka avlr fln sevdim izlemynlere tavsiye ederim

  41. Barış Barış Nisan 12th, 2014 at 18:04

    Süper site, süper değilsede idare eder bir film.Emeğinize sağlık arkadaşlar…

  42. emirhan emirhan Nisan 18th, 2014 at 11:19

    of ne güzeldi film izledim muhteşem 😀

  43. aslı aslı Nisan 19th, 2014 at 19:52

    gerçekten emeğinize sağlık izlemeyenler pişman olur filmin gerisini zevkle bekliyeceğiz.

  44. hayrunnisa hayrunnisa Nisan 21st, 2014 at 16:34

    mükemmel

  45. muhammet muhammet Mayıs 3rd, 2014 at 15:04

    film de guzel Site de Hic tutuklanmadan bakiliyor super tesekkurler ..

  46. Nartsav Nartsav Mayıs 5th, 2014 at 22:18

    Çok güzel

  47. serenay serenay Mayıs 13th, 2014 at 20:04

    süper bir film küçükken hep cadıları rüyamda gördüm ama bu güzeldi

  48. serenay serenay Mayıs 14th, 2014 at 20:30

    2.ciye doymadım

  49. Mehmet Mehmet Mayıs 21st, 2014 at 20:44

    Süper bir film emege saygı zaman kaybı deil izlemeyi öneririm.

  50. zeynep zeynep Mayıs 28th, 2014 at 21:27

    yönetmene slmm harikaydı mikemmel

  51. başak başak Haziran 5th, 2014 at 19:58

    ya müthiş 3. izleyişim filan belki 5 oldu

  52. ecem ecem Haziran 10th, 2014 at 00:17

    yanı super dünayanın en güzel filmi kesinlikle izleyin bazı yerlerinde korkunç olblr oda cadı yüzleinde bazen oburleri maceraa yanı anlatılmaz yasanır kesinlikle izleyin tebrik ediyorum yapımcısını

  53. büşra büşra Haziran 22nd, 2014 at 12:37

    film süper bayıldım…tek kelimeyle müthiş…

  54. cloe cloe Haziran 23rd, 2014 at 15:48

    çok güzel süper. en sevdiğim film resmen.

  55. :P :P Haziran 23rd, 2014 at 17:20

    muhteşem bence ikisi kesin çıkmalı

  56. mustafa mustafa Temmuz 11th, 2014 at 23:14

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  57. rosss swiftie rosss swiftie Temmuz 20th, 2014 at 00:31

    çok güzel ve süprrrr <3 <3 😀

  58. eray eray Ağustos 2nd, 2014 at 18:39

    tek kelime ile harika bu arda popi olmuşum 🙂

  59. Handan Handan Ağustos 6th, 2014 at 01:14

    Çok güzel filmdi Harika izlemenizi tavsiye ederim Bayildimm . heyecan var korku var macerali kisacasi filmde herşey var varda var . Heyecan dorukta misali izliyorsun izledikçe tekrar izlemek istiyorsun bayiliyorsun Resmen ….. Veee filmin hepsini izleyince çok mutlu oluyorsun . ……. :))

  60. ebru ebru Ağustos 11th, 2014 at 12:35

    çok beğendim.bence çok güzel bir film

  61. Hasan Hasan Ağustos 23rd, 2014 at 22:54

    Bu Flimin en sevdiğim kısmı beyaz cadının sevdiği için kendini feda etmesi

  62. yeliz yeliz Ağustos 27th, 2014 at 09:45

    Çok korkunç ama çok güzel bayıldım o filmi.

  63. arif arif Ağustos 30th, 2014 at 18:25

    süper bi film on numara olmuş herkese izlemelerini tavsiye ederim.

  64. kübra kübra Eylül 20th, 2014 at 19:58

    çok güzel bayıldım

  65. yusuf yusuf Ekim 3rd, 2014 at 16:54

    film çok güzel hansel ve gretel cadı avcıları 2 çıksın onu da izlemenizi tavsiye ederim

  66. gykhkthk gykhkthk Ekim 17th, 2014 at 16:40

    hayatım böyle güzel fiilim izlemedim

  67. eda güçlü eda güçlü Ekim 22nd, 2014 at 18:44

    Film çok iyi ve maskemi makyajmı anlamadım ama çok iyi yapılmıs 😀

  68. İsmail İsmail Kasım 12th, 2014 at 16:22

    Çok beğendim admin kardeş umarım daha güzel ve dini filmler paylaşırsınız.

  69. betül betül Kasım 15th, 2014 at 12:28

    Cooooookk super bir film on numara beşyildiz

  70. İSMİNİ VERMEK İSTEMEYEN ANIL İSMİNİ VERMEK İSTEMEYEN ANIL Aralık 6th, 2014 at 14:12

    Çok Güzel Filmmiş İSMİNİ VERMEK İSTEMEYEN ANIL

  71. ONUR ONUR Aralık 15th, 2014 at 12:32

    NORMALDE YORUM YAPMAM AMA ÖNCE ABRAHARM LİNCOL U VAMPİR AVCISI YAPTILA R ŞİMDİ HANSEL VE GRETELİ CADI AVCISI Bİ SONRAKİNİ ÇOK MEREK EDİYORUM AMA GÜZEL Bİ FİLM

  72. özenç cengil özenç cengil Aralık 19th, 2014 at 20:54

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

  73. vildan vildan Aralık 20th, 2014 at 12:39

    süper bir film ya ☺☺☺☺☺☺

  74. figen figen Aralık 25th, 2014 at 00:56

    süper film emeği geçenler thank you (y)

  75. figen cemil figen cemil Aralık 25th, 2014 at 00:57

    süper film (y)

  76. özenç cengil özenç cengil Aralık 29th, 2014 at 16:38

    10 üzerinden 1000 5. izleyişim

  77. Doğuş Doğuş Aralık 30th, 2014 at 22:04

    Kesinlikle izlenmesi gereken harika bir film 🙂

  78. ilkay ilkay Ocak 4th, 2015 at 19:46

    HARİKA BİR FİLMMM!! ÇOK ÇOK ÖNERİRİM .ZATEN O GRETEL`E HASTA OLDUM NOKTA NETTT 😀 😀 FİLM ÇOKKK İYİİİİİ♥♥♥

  79. Emrah Emrah Ocak 18th, 2015 at 14:17

    harika otesi super bi film herkese oneririm

  80. TUHANA TUHANA Ocak 22nd, 2015 at 16:36

    çok güzel bir film %100 izlemenizi tavsiye ederim. 😀

  81. aliefe aliefe Ocak 23rd, 2015 at 20:43

    cadı çok korkunç

  82. kubat otuz şubat kubat otuz şubat Ocak 23rd, 2015 at 21:40

    cadının suratı çok korkunç

  83. aileyakub aileyakub Ocak 24th, 2015 at 14:21

    çok güzeldi ama çok sapıkça

  84. korya\harkan korya\harkan Ocak 27th, 2015 at 17:53

    çocuk olmamıza rağmen bayıldık süper :):):):):):)

  85. merve merve Şubat 3rd, 2015 at 00:34

    bencede harika bir film 100 kere izlemişimdir 😀

  86. bengisu bengisu Şubat 3rd, 2015 at 20:47

    2 si çıktı

  87. ibrahim ibrahim Şubat 3rd, 2015 at 22:53

    Vala güzel bir Filim abi☺

  88. şimal şimal Şubat 8th, 2015 at 16:01

    film harika bn birde bir arkadaşımda 3d lisini izledim çok güzel hiç boşa vakit kaybı değil ama devamını görmek çok isterim MÜTHİŞ herkese tavsiye ederim 😀 <3

  89. film manyagi film manyagi Mart 7th, 2015 at 17:45

    Super bana cok guzel geldi Jeremy en cok sevdiyim bi aktor tum filmlerini izledim bu dahil hepsi ii elinize saglik

  90. zeynep zeynep Mart 15th, 2015 at 15:53

    çok güzel bir film harikaa

  91. mehmet ali mehmet ali Mart 20th, 2015 at 18:13

    Film tek kelimeyle muhteşemdi bu filmi sevmeyen biri varsa onun bağırsaklarını sökerim o yüzden bu filmin sevilmesi artık zorunlu.Evet bu filmi sevmek artık zorunlu.Yoksa ne olacağı zaten belli

  92. Hansel Hansel Mart 25th, 2015 at 20:19

    iyimiş

  93. muhammet muhammet Nisan 3rd, 2015 at 17:52

    çok güzel :D:):p

  94. sudenurpehlivan sudenurpehlivan Nisan 4th, 2015 at 14:00

    ben bufilmiçoksevdim işallah sizdeseversiniz işallah 2çıkar

  95. Kerem Kerem Nisan 26th, 2015 at 18:45

    İlk gördügüm cadı gerçekten cok cirkin ve korkunctu

  96. asya asya Mayıs 13th, 2015 at 17:09

    film çok güzeldi yaaa

  97. film uzmanı film uzmanı Mayıs 20th, 2015 at 01:30

    cok gereksiz bi film kesinlikle izlemeyin off cok kötü lan bu film zaman kaybı

  98. muthis erkek muthis erkek Mayıs 20th, 2015 at 17:53

    Film harika herkese tavsiye ederim ancak hansel’e yardim eden yani iyi cadı ölmeseydi. Ama film bir harika

  99. ayça ayça Haziran 1st, 2015 at 19:57

    Çokkk güzel 2 si de çıksa harika olur.izlemeye ve vakit geçirmeye değer bir filim 😀

  100. kutluhan kutluhan Temmuz 12th, 2015 at 15:06

    idare eder.. Kız güzelmiş ama

  101. Asena Asena Eylül 11th, 2015 at 23:07

    Gerçekten Güzel Bir Film izleyin …:)

  102. Hava Hava Eylül 18th, 2015 at 15:44

    cok harıka bir filim keşşke bunun devamıda olsa 1 2 3 gibi harıka

  103. cemil cemil Eylül 20th, 2015 at 22:08

    cok guzel felkulade

  104. TC erdinç kaya TC erdinç kaya Kasım 14th, 2015 at 22:13

    BEN BU FİLMİ TELEVİZYONDAN 3D ÜZLEDİM KANLAR KAFALAR HAVADA UÇUŞYU YANİ MUHTEŞEEEEMMMMMM!!!

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)