facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Ejderha Dövmeli Kız izle

"Ejderha Dövmeli Kız izle" için 18 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. aylin aylin Ekim 27th, 2013 at 15:40

    buda super bakilabilir izleyin macera gerilim korku hepsi var begendim

  2. volkan volkan Kasım 11th, 2013 at 16:19

    Kitabını okumuştum çok güzel bir kurgu.

  3. ferdi ferdi Ocak 5th, 2014 at 01:40

    Süper ötesi. Muhteşem.

  4. nice nice Ocak 24th, 2014 at 14:43

    çok gzüel konulu bir filmdi sürükleyici konusunu anlarsanız güzel Rock!

  5. SizeneBeyefendi SizeneBeyefendi Mart 7th, 2014 at 23:33

    ya bence çok saçma olmuş bide ejderha kıza bir sohmuş bir sohmuş yani acayep melez ejderha falan doğuyor işte ve herkesi yiyip duruyolar acayep

  6. Oguzhan Oguzhan Temmuz 7th, 2014 at 20:08

    Sonunu saçma bitirmişler. Daha iyi bitebilirdi ama genel anlamıyla bilim kurgu ağırlıklı güzel bir film. Boş zamanınızda izlenebilir.

  7. ayaz ayaz Temmuz 11th, 2014 at 18:44

    filmde müstehcen sahneler ağırlıkta tecavüz vs..falan sadece uyarmak istedim:) seyredilebilir konusu alışılagelmişlerden farklı ve sürükleyizci izleyin derim..

  8. duhan duhan Ekim 7th, 2014 at 01:17

    Hayatımda izlediğim en saçma,en sıkıcı,en iğrenç film hiç akıcı değil iğrenç zamanınıza yazık zaten yarısında bırakırsınz

  9. Tayfun Tayfun Ekim 20th, 2014 at 00:59

    3 ciltlik kitabini bitirdikten sonra çok uzulmustum keşke daha geç bitirsetdim diye :). Umarim filminde ayni etkiyi yaratır.

  10. Stroke Stroke Kasım 22nd, 2014 at 23:12

    Flim başda sıkıcı görüLe biLir ama sikici olmadigini goreceksiniz arada küçük tecavüz sahneleri var ama flim güzel izlenilemenizi tavsiye ederim

  11. fatma fatma Ocak 18th, 2015 at 15:27

    ejderha dövmeli kızın tüm serisini okudum ve hayran kaldım. bence kitap filmden daha çok sürükleyici ve de merak uyandırıcı öncelikle kitabını okuduktan sonra izlemenizi tavsiye ederim. umarım beğenirsiniz.

  12. nehir nehir Mart 17th, 2015 at 23:06

    şu ,kitabını okumuştum filmi hayal kırıklığı diyenlerden gına geldi.kitap okuduğunu söylemek için filmi karalaman mı gerekiyor.

  13. Alara Alara Mart 17th, 2015 at 23:53

    AY KOptum bu filme bilim kurgu diyen adamlar var siz yorum yapmayın bence nese film harika izleyin kesin no pişmanlık

  14. rodi rodi Temmuz 15th, 2015 at 21:28

    çok begendim

  15. ömer ömer Temmuz 19th, 2015 at 02:13

    ADMİN VE ARKADASLAR BİŞY SORACAM..TEK PARTTA BAŞKA FİLM PARTLI DA FARKLI BU NEDİR ACABA

  16. admin admin Temmuz 19th, 2015 at 12:21

    @ömer filme bakacağım bir hata varsa düzeltecem

  17. yalçın yalçın Eylül 26th, 2015 at 22:02

    ya arkadaşlar şu kitap olayınmı bırakın artık yok kitabını şöel okudum böle okudum sizin söylemeye calıştığınız şeyler eskide kaldı artık günümüz yönetmenleri filmleri ceviriken kitapdaki gibi değil olayı gerceklkik boyutuna göre yapıyor anladınızmı yani sizin kitaplarda okudupğpunuz gibi olmuyor herşey ben hayatımda cok az kitap okudum ve okuduğum kitaplar bi bok anlamdım ama izlediğim filmler cok şey anlattı okumaya gerek yok işte bu filmde insanların nasıl dayanışmayla neler yapabileceğinin bir örneği misal örnek verim filmdeki asıl kahraman daniel crak yani asıl erkek opyuncu nedenmi cünkü bu olayı araştıran ve ejdarha dövmeli kızı hayatına sokan ve ona hayatında unutamayacağı bir olayı aydınlatma fırsatı veriyor isteseydi başka birinide bulabilridi can alıcı nokta bu işte.

  18. kaan kaan Ocak 16th, 2016 at 05:36

    izleyin kesinlikle ama kesinlikle izleyin !!!

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)