Sitemizde şuan toplam 5545 film bulunmaktadır.

Dabbe 3 izle

3
8.784
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Dabbe 3 izle

Dabbe 3 izle, Dabbe 3 full izle, Dabbe 3 hd izle, Her şey bir ailenin birden bedensiz bir kişinin saldırısına uğramakla başlar. Gerçek görüntülerle çekilen film insanın korkmaması elde değil yani. Son derece başarılı bir çalışma olan Dabbe son filminde 2012 yılına damga vuran filmlerden biridir.

Tür: 2012 Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri, Yerli Filmler

Etiketler:

BENZER FILMLER
Zorlu Sürüş izle
1.381 izlenme
Triage izle
419 izlenme
Yatakhane izle
850 izlenme
Discount izle
411 izlenme
Savaş Atı izle
1.475 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Dabbe 3 izle” filminde 45 Yorum bulunuyor.
  1. beto - 11 ay önce demiş ki:

    çok kötü bir film ölüm çığlığını izleyin daha iyi

  2. beto - 11 ay önce demiş ki:

    çok saçma boşuna zamanınızı harcamayım ölüm çığlığı çok güzel…

  3. emre - 1 sene önce demiş ki:

    ilk filme göre daha gerçekçi bence

  4. hasan - 1 sene önce demiş ki:

    ile ya saygı bu neydi bin gibi film göre gerçek duyuyorlar kararı gerçek insanı kandırıyorlar mahsustan gerçek diyiyo

  5. Anar - 1 sene önce demiş ki:

    cok sacma.paranormal activicy daki hadiseleri taklid etmeye calismislar amma basaramamislar onuda.ayrica montajin olmasida goz karsisinda.amma paranormal activicy real hadiseler esnasinda cekilmisdir.paranormal activicye bakmayi tavsiye ederm.daha korkunc va daha iyi

  6. metin - 1 sene önce demiş ki:

    abi yengeyi buldum tamda cebimdeydi

  7. metin - 1 sene önce demiş ki:

    ben bu ruh ların jin lerin ta amına koyiyim hiç korkunç değil

  8. patron oyunda - 2 sene önce demiş ki:

    ben bunu lisede izledim akıllı tahtada şimdi kardeşime izleticem bence altına sıçacak çünkü fena lan heleki son sahne 😀

  9. adigeman - 2 sene önce demiş ki:

    Dabbe 3 ilk filme göre oldukça başarılı ve akıcı bir film tavsiyedir.(Vasat 2. filmi es geçiyorum).

  10. asdasf - 2 sene önce demiş ki:

    Korkun diyen olmadı -,-

  11. ismail - 2 sene önce demiş ki:

    hiç korkunç değil böle filmler çok sıkıcı siz halkayı ileyin

  12. ufuk - 2 sene önce demiş ki:

    dabbe 2 çok bokdan ona güzel deyin gelmişsin burda sıkıcı filan diyon gayet de iyiydi film

  13. bilal - 2 sene önce demiş ki:

    şu korkmadım diyenler kendilerini teselli etmeye kalkanlar galiba 😀 film gayet güzel bence

  14. Hakan - 3 sene önce demiş ki:

    Bence 4 en korkunç böyle filimlerde büyüler pislik yok et met 4 ünde ödümüm kopardı bubu izlicem şimdi nasıl bakim bakim 4 ü nü izleyin götünüz gitsin

  15. zeynep sude - 3 sene önce demiş ki:

    bence güzeldi dabbe 5 zehri cinden sonra 6 cıksın ama daha korkunç olsunn ben bunda bazı yerlerde korktum okadar

  16. murat - 3 sene önce demiş ki:

    hiç korkunç ta değildi güzelde değildi hiç heyecan yok küfürlü bide

  17. Agit Cana - 3 sene önce demiş ki:

    ya bu filimin anlamı ne anlamadım sonunu hocaya neoldu çok saçma olmuş sonu sonuna bari bi açıklık getirselerdi

  18. alperen - 3 sene önce demiş ki:

    ölümün sesini izleyin öyle konoşun

  19. maskeli - 3 sene önce demiş ki:

    film güzel izleyin kesinlikle

  20. marskeli - 3 sene önce demiş ki:

    film güzel izleyin ben beğendim arkadaşlar bazı insanlar korksalar da korkmadık kötü komik gibi şeyler söyleyebilir ama siz bir izleyin ve kendiniz karar verin…

  21. marskeli - 3 sene önce demiş ki:

    film güzel izleyin ben beğendim arkadaşlar bazı insanlar korksalarda korkmadık kötü komik gibi şeyler söyleyebilir ama siz bi izleyin ve kendiniz karar verin

  22. Nazlican Akkoç - 3 sene önce demiş ki:

    Bu nebicim bir filim ya cok sacma ve hic korkunc deil bağırtıdan biseyde anlamadım ben bu filmi g
    Gece 1 de izledim hemde kulaklıkla hemde son sesini acarak . Kısacası kimseye tavsiye etmem.

  23. yıldıznur - 3 sene önce demiş ki:

    bu ne yaaaaaaa

  24. volkan - 3 sene önce demiş ki:

    korkmadım diyenlere soyluyorum bunlar gercek şeyler arkadaslar geçen yaz koyde kuzenim ede oldu ama daha değisikti kendinden istemsiz şekilde hareketler yapmaya basladı bunlardan bi taneside ellerini birbirine yaklastırıp elleriyle hareketler yapıyordu sorduğumuzdada benim ellerimi bağlıyolar diyordu allaha şukur kurtuldu olaydan oncede birbirimize üç harflilerle ilgili hikayeler anlatıyorduk ve onlarla ilgili sakalasıoduk kuzenime bu yüzden musallat oldu ve daha sonra kimse bu konuda hikaye anlatıp şakalaşmadı bunu anlatmamın sebebi dalga geçmeyin ve küçümsemeyin bunlar gerçek şeyler

  25. esna - 3 sene önce demiş ki:

    berbat hiç korkunç değil

  26. sertaç - 3 sene önce demiş ki:

    hiç korkmadım şaçma bir film olmuş

  27. hüseyin - 3 sene önce demiş ki:

    hiçde korkunç deil

  28. junior_dabbe - 3 sene önce demiş ki:

    Korkmadımki 😀

  29. emine - 3 sene önce demiş ki:

    güldüm resmen..

  30. EMİNE - 3 sene önce demiş ki:

    eee türk korku filmi ne beklersin ki harcadığım zamana yazık..

  31. emine - 3 sene önce demiş ki:

    zaman kaybı deil bazı yerleri anlamsız ama
    yani yinede izlenir

  32. bakgeç - 3 sene önce demiş ki:

    yemin ederimki bu musallattan korkunç.. öneririm.

  33. yaren - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar dabbe izleyip bagrıyolaarrkr

  34. elif - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar öneririm

  35. Merve - 3 sene önce demiş ki:

    Ben çok korktum yaa dabbe kıyamet gününde çıkcakmış……

  36. gökberk - 3 sene önce demiş ki:

    kutsal damacana daha korkunç

  37. yiğit - 3 sene önce demiş ki:

    korkunç değil ama altıma sıçmama azkalmıştı kapattım

  38. fatih - 3 sene önce demiş ki:

    biraz saçma. bu film zaten olmuş bir olaydan uyarlanmış yani eklemeler abartmalar kesin var. o yaşanmış olay bence psikolojk sorunları olan kimseler tarafından kendi kendilerine yapılmıştır. çünkü cinler insanlardan çok daha zayıf ve bir parmak boyu kadardırlar. hadisi şeriflerde de insana zarar veremeyecekleri geçiyor zaten böyle bir yetki ne şeytanda ne de cinlerde var. en fazla vesvese verebilirler o da zaten geçicidir. filmdeki gibi yok beden ele geçirmiş yok öldrmüş köy boşalmış cinler hakimiyet kurmuş gibi saçmalıklara inanmayın. cinler hakir değersiz güçsüz varlıklardır. tamam kedi köpek yılan gibi hayvan kılığına girebilirler ama görseniz bile size bir şey yapamazlar yetkileri yok . onların bir kısmı müslüman bir kısmı da kafirdir . zaten müslüman olanları görünmez bile kafir olanları ancak en fazla korkmaya müsait olanlara düşünce yolu ile korku verebilir. içinizi ferah tutun arkadaşlar 🙂 korktuğunuz zaman la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim deyin

  39. dilan - 3 sene önce demiş ki:

    idare eder

  40. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    gerçek hayat ile yapılmış bir film yani çok ürkütücü

  41. sude - 3 sene önce demiş ki:

    altıma sıçtım

  42. AzE - 3 sene önce demiş ki:

    PiS DeYiL

  43. furkaqn - 3 sene önce demiş ki:

    nah korkmassın

  44. azad - 4 sene önce demiş ki:

    korkmam ben boyle şeylerden

  45. deniz - 4 sene önce demiş ki:

    izlemeyin sıkıcı

Film izle

Komedi Filmleri

Korku Filmleri