Sitemizde şuan toplam 5460 film bulunmaktadır.

Çok Filim Hareketler Bunlar izle

1
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part HD Tek Part Ok.ruYorum yap
2.813
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Çok Filim Hareketler Bunlar izle

Çok Filim Hareketler Bunlar izle, Çok Filim Hareketler Bunlar full izle, Çok Filim Hareketler Bunlar hd izle, Bkm mutfak ekibinin televizyonlarda büyük bir ilgi gördükten sonra sinemaya uyarladığı komedi dalında güzel bir yapımdır. Birbirinden farklı sahnelerin çekildiği ve her bölümde aynı karakterlerin yer aldığı film gerçekten çok güzel hareketlere adına yakışır film olmuştur. Herkesin sevdiği ersin gene bizleri yıkıp geçirecek yönetmenliğini bkm mutfaktan ustaları yılmaz Erdoğan üstlenmiştir.

Tür: 2010 Filmleri, Komedi Filmleri, Türk Komedi Filmleri, Yerli Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Çok Filim Hareketler Bunlar izle” filminde 53 Yorum bulunuyor.
  1. Derviş - 5 ay önce demiş ki:

    Güzel

  2. Derviş - 5 ay önce demiş ki:

    Abi hayran kaldım ya

  3. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Abi çok iyi ya …

  4. ali - 3 sene önce demiş ki:

    ersin korkutun kemanla caldığı şarkı ne ?

  5. duygu - 3 sene önce demiş ki:

    herşey çok güzel ama elalem ne der skeci biraz sıkıcı 🙂

  6. Oğuzhan Koç - 3 sene önce demiş ki:

    Millet umarım begenmişsinizdir ama biz bunu 2012 de yaptık bakın sizi eglendirmek için neler yaptık günlerce setlerde calısıldı büşra hastalandı bi iki gun sonra geri iyilesti ve set devam etti o bisiklet yeri var fren yapmamıstı askerler falan o skeç zor geldi aklımıza neyse umarım begenmişsinizdir….. SAYGILARLA Oğuzhan koç…..

  7. irem - 3 sene önce demiş ki:

    super boyle bır fılm yok ya sızı çok sevıyorumm

  8. isimsiz - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  9. gizem keskin - 3 sene önce demiş ki:

    2si kötü diğerleri güzel

  10. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    en güzeli sinekli sahne

  11. menderes - 3 sene önce demiş ki:

    kız tavlamada çalmış gibi yaptığı şarkının linki ne ?

  12. çağla - 3 sene önce demiş ki:

    guzel olmus hepinizi tebrik ederim böyle bir film yapıp bizleri güldürmek sizlerin bir göreviydi bunu da layıkıyla yerine getirdiniz helal olsun ne diyelim çok beğendim kendi adıma konuşuorum ama kesinlikle herkes böyle düşünüyordur…

  13. Kürsat - 3 sene önce demiş ki:

    Cok iyi bence cok sevdim keske cok güzel hareketler bunlar bitmeseydi belki ikincisini yaparlardi bence süper

  14. HALİL SEZAİ - 3 sene önce demiş ki:

    çook iyi

  15. Emre dönmez - 3 sene önce demiş ki:

    Eser abi film muhteşem ama 3 adam ne zaman açılıyor

  16. eser yenenler - 3 sene önce demiş ki:

    Nasıl baylar bayanlar beğendiniz mi?

  17. Yiğit - 3 sene önce demiş ki:

    Ben bunu yüz kere izledim ama tek bir şeye hayranım hıyarlı baba :-D.

  18. GÜLÇİN - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel yaa hele o sinek sahnesi çok ama çok güzeldi

  19. bahadır - 3 sene önce demiş ki:

    güzel ama 2 tanesi hariç yinede süper

  20. semih - 3 sene önce demiş ki:

    🙂 en güzel yeri de (zioda zio zioda zio) hahahahha ama kız tavlama yollarında çok iyi tavlıyo ama mallıgı yüzünden kaçırıyoo 🙂

  21. burcu - 3 sene önce demiş ki:

    gülmekten yere serildim hele hele elalem ne der bölümünde krize girdim

  22. s2ci23 - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi 😀

  23. momolar01 - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi ya

  24. Oğulcan altınok - 3 sene önce demiş ki:

    çok komik izlemeye değer izlemeden geçmeyin bence

  25. gülizar - 3 sene önce demiş ki:

    süper ötesi çok komik helede HIYARLI BABA VE SİVRİ SİNEKLER

  26. caner - 3 sene önce demiş ki:

    aynen bende 9 yaşındayım ama süper bi film şu uçakla okula geliyolarya orası daha güzel

  27. pınar yılmaz - 3 sene önce demiş ki:

    😀

  28. gülsen - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  29. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    ersin abi müthüşsin yha hayranım sanaaa

  30. HepOğuzhanTekOğuzhan - 3 sene önce demiş ki:

    :DD KAÇ KERE İZLEDİM HİÇ SIKILMADIM UÇAKTAKİ SKEÇTE KOMİKTİ BİDE OGİ NİN ÇİRKİNLEŞTİĞİ AN :DD

  31. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Ersin abi cok guzel keman caldın

  32. beyza - 3 sene önce demiş ki:

    bence hiç espiri yoktu

  33. sude nur - 3 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en komik dizi süper yaaaaaaaaaaaaaaaa

  34. halil - 3 sene önce demiş ki:

    O derece güzel film bakın yıl oldu 2014 hala izleyenler var ellerinize ağzınıza sağlık

  35. serkan bolca - 3 sene önce demiş ki:

    tebrikler çok güzel olmuş gerçekten. espriler yerli yerinde ve kaliteli. ii iş çıkartmışınız tebrikler… favorim sivrisinekler… 🙂

  36. yunus - 3 sene önce demiş ki:

    komikden komik

  37. doğa - 3 sene önce demiş ki:

    Çooook güzel ve ben daha dokuz yaşındayım ben bile şakaları anladıysam

  38. irem - 3 sene önce demiş ki:

    harika bayıldım çok sevdim şarkıları çok güzel

  39. engin - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel abi ya

  40. sıla - 4 sene önce demiş ki:

    harika yaa elalem neder

  41. ersin korkut - 4 sene önce demiş ki:

    nasıl beğendinizmi

  42. coşkun - 4 sene önce demiş ki:

    berbat bi film bu ne la

  43. isimsiz - 4 sene önce demiş ki:

    on numara bi yha 😀

  44. davut - 4 sene önce demiş ki:

    süper ya

  45. Oğuzhan Koç - 4 sene önce demiş ki:

    Nasıldı hanımlar beyler güzelmiydi beğendinizmi
    setler çok yorucuydu sizi eğlendirmek için neler yaptık

  46. ibrahim büyükak - 4 sene önce demiş ki:

    beğendiniz mi

  47. burak - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  48. ahmet mete - 4 sene önce demiş ki:

    elalem ne der biz o memelere nasıl bakmayalım o kıyafeti giy biz ne laf atmayalım

  49. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    ya bu film çok iyi ya valla beğendim değişik bi tür

  50. Emirhan - 4 sene önce demiş ki:

    Abi çok iyi ya…

  51. orhan - 4 sene önce demiş ki:

    sivri sinği ile kız tavla yollarını izlemenizi tavsiye ediyorum süper:D

  52. Damla - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya 😀

  53. mumin - 4 sene önce demiş ki:

    sadece 2. skeç kötü diğerleri komik 😀