Sitemizde şuan toplam 5342 film bulunmaktadır.

Barbie ve Üç Silahşörler izle

0
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Part Ok.ruYorum yap
263
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Barbie ve Üç Silahşörler izle

Barbie ve Üç Silahşörler izle, Barbie ve Üç Silahşörler full izle, Barbie ve Üç Silahşörler türkçe dublaj izle, Barbie ve Üç Silahşörler hd izle, Ufak bir köyde yaşamakta olan Corinne en büyük hayali silahşor olmaktır. Rüyaları uğruna yola düşen corinne parise gidecektir. Şansı yerinde gidince aynı hayalleri düşünen üç kızla tanışacaktır. Aradan belirli bir zaman geçtikten sonra bu kızların ayaklarını büyük bir fırsat geçecektir. Maskeli baloya giden dört kız kendilerine ait kostümleri giyerek prensi kurtarmak için mücadele vereceklerdir.

Tür: Aile Filmleri, Animasyon Filmleri, Macera Filmleri

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Barbie ve Üç Silahşörler izle” filminde 74 Yorum bulunuyor.
  1. Zehra - 1 sene önce demiş ki:

    Cok quzeldi harikaydi diyecek bir laf bulamiyorum

  2. hilal - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  3. hilal - 2 sene önce demiş ki:

    bana babam açtı 3 yaşındayken hala daha serediyorum tavsiye ederim

  4. Fiktet - 2 sene önce demiş ki:

    Film halika ben zaten barbinin tum bolumlerini seviyorum
    Ama em sev diklerimden bir bolum bu arkadaslar siste izleyin bu halika bir film 😛

  5. selin - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzel en azi ben silahsorlere bin kere bakdim superrrrr

  6. eylül - 2 sene önce demiş ki:

    morlunun ismi rebecca diyemi yazılıyo çünkü rebeka diye okunuyoda

  7. ayşegül - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi 4 yaşımdan beri izliyorum şimdi 11 yaşındayım harika bir film

  8. isimsiz - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel barbie filmlerinden 2 en sevdiğim film

  9. ada - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bütün filmlerini izledim herkese tavsiye ederim 😀

  10. ceren - 2 sene önce demiş ki:

    muhteşem çok güzel herkeze tavsiye ederim

  11. kubra - 2 sene önce demiş ki:

    😀 güzel

  12. kubra - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzel sarkisini ezberledim

  13. katarina - 2 sene önce demiş ki:

    film harika ama tekılmasa daha iyi olur

  14. duru - 2 sene önce demiş ki:

    süper bir filim

  15. aysima - 2 sene önce demiş ki:

    cok güzel fim bine yanında bjk süper

  16. meryem - 2 sene önce demiş ki:

    süper

  17. riluka - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşım kenan ve beni ile beraber izledik. part2 de melih de geldi. ve ordaki mavi elbiseli kızı çok beğendi sevgilisi şeymaya benziyormuş. benim hocam var obsettin adı. o da torunuyla birlikte izliyormuş. bence kandırdılar bizi 3 yazmışsınız 4 kız çıktı o yüzden biz de nedim arkadaşımızı çağırdık. milleti kandıriysınız.

  18. bogdan - 2 sene önce demiş ki:

    çok gözel aşiretle birlikte izlemişem. anam avradım olsun ki ben beğenmişem. ben de o topraklara varmak istemişem. urfalardan oralara gidecem. babo beni gönderecek. avradın gözel ise ne işin var toy evinde gir oynaa çık oyna, avradın çirkin ise ne işin var ölü evinde ölü senin evinde gir agla çık agla. siyu. 🙂

  19. senanur - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşeminde ötesi.:-)

  20. misafir - 2 sene önce demiş ki:

    bayıldım müthiş

  21. filmlerin hakimi - 2 sene önce demiş ki:

    siz çok geridesiniz ben barbienin bütün filimlerini 3kez izledi

  22. Fadiem Nur - 2 sene önce demiş ki:

    Bayıldım her şey mükemmel ve adını Barbie yazanla Corinna yazanlar öyle kişiler yok barbie bir hayel karakteridir 🙂

  23. Fadiem Nur - 2 sene önce demiş ki:

    Barbie ve Üç Silahşörler animasyon filmi ufak bir köyde yaşamakta olan Corinne en büyük hayali silahşör olmaktır. Rüyaları uğruna yola düşen corinne parise gidecektir. Şansı yerinde gidince aynı hayelleri düşünen üç kızla tanışacaktır. Aradan belirli bir zaman geçtikten sonra bu kızların ayaklarını büyük bir fırsat geçecektir. Maskeli baloya giden dört kız kendilerine ait kostümleri giyerek prensi kurtarmak için mücadele vereceklerdir.

  24. kerem karataş - 2 sene önce demiş ki:

    Bence cok guzel size tavsiy ederim umarim siizde bayilirsiniz barbie deniz kizi hikayesi o filmide izlemenizi tavsiye ederim inşallah sizde seversiniz en azından ben öyle düşünüyorum hadi iyi seyirler

  25. berra - 2 sene önce demiş ki:

    SÜPER BÜTÜN BARBİE FİLMLERİNİİZLEDİM 4.

  26. Beyza Ermiş - 2 sene önce demiş ki:

    21 Yaşındayım ve 5 yaşındaki kızım ile beraber seyrettik. Çok eğlenceliydi gerçekten 😀

  27. öykü dincel - 2 sene önce demiş ki:

    ayse sen çok sımarıksın

  28. öykü dincel - 2 sene önce demiş ki:

    çooooooooooooooooook güzel kuzenime izleterek çok beğendim de biraz bebekçe ben beğedim yani

  29. doruk - 2 sene önce demiş ki:

    erkek ole kızmama ramen kardeşim sayesinde izledim bundansonra bende silahsör olmakistiyorum bide adalar pirensesini tercih ederim ayrıca 15 yaşındayım hala izliyorum bide kız filimi olmasına ramen cok etkileyici hele corine aşık oldum onu bulursam onla evlenicem

  30. Violetta - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel 11 yaşındayım hala izliyorum çok seviyorum barbie`nin filmlerini bu filmide harikaaaaaa…

  31. esma KENGER - 3 sene önce demiş ki:

    ben küçük kuzenim emine için izledim ve çok hoşuma gitti

  32. susu - 3 sene önce demiş ki:

    harikaaaaaaaaa efsane bi film

  33. dilara - 3 sene önce demiş ki:

    hiç güzel değil

  34. setare - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem

  35. burak - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film bu

  36. merve - 3 sene önce demiş ki:

    Merba. Ben bu filmi bi cok kes izledim. Kardewlerimle birlikde izlemiwdim. Howuma gitti ve yine izlemek istiyorum. Bide bu filme berbat deyen yada kotu biwi yazan kendisidir. Ne anlarsiniz ki siz filmden. Bokda anladiiniz yok. Bid ebu filmle birlikde bi filmde var o sa guzel bi animasyon filmi ismide barbie:denizkizi hikayesi guzel bi film tavsiy ediyorum!super

  37. merve - 3 sene önce demiş ki:

    Merba. Ben bu filmi bi cok kes izledim. Kardewlerimle birlikde ama cok

  38. Elanur Durdurak - 3 sene önce demiş ki:

    28 yaşındayım 4,5 yaşında bir kızım var o Barbie’yi çok seviyor bende seviyorum küçüklüğümden beri hep izlerim halda kızımla izleriz sanırım hiç büyümeyeceğim 🙂

  39. beril - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel hemde şarkısı

  40. 19801980 - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bu filim barbinin hergün filimlerini izliyorum en sevdiklerim prenses okulu,adalar presesi ve 3 silahşörler

  41. yeşim - 3 sene önce demiş ki:

    aklını başına tola film bok gibi değil süper süper

  42. selena howser - 3 sene önce demiş ki:

    bu barbie nin filimlerine bok gibi veya berbat vb. kelime söyleyenler bok gibi demeki filmide kendileri gibi zannediyorlar

  43. dilara - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  44. hülya - 3 sene önce demiş ki:

    bence güzel

  45. hülya - 3 sene önce demiş ki:

    bence müthiş

  46. dalgın melek - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  47. şükran - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir çizgi film.herkeze tavsiye ederim

  48. zerda - 3 sene önce demiş ki:

    bu filim çok güzel hergün izliyorum

  49. sofia - 3 sene önce demiş ki:

    çok ama çok seviyorum bu filmi bende adını unutmuş,bu çizgi filmi arıyordum

  50. elif - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar süper bir film izlemenizi tavsiye ederim

  51. azrabur - 3 sene önce demiş ki:

    bu 3 silahşörler diil 4 silahşörler ama süper

  52. elif nur - 3 sene önce demiş ki:

    Bu çok güzelbir filim herkese öneririm 9 kere seyretim çok güxel film

  53. elif nur - 3 sene önce demiş ki:

    Bu çok güzel bir film seyredin

  54. melis - 3 sene önce demiş ki:

    her hikaye mutlu sonla biter

  55. yaseminkara - 3 sene önce demiş ki:

    bu muhteşem güzel demekle kalmaz bu süper bir şey

  56. Berna - 3 sene önce demiş ki:

    Mütiş ama arkıyı zberleyemeiyorum genede bn barbie yim diyimde bu rada 10 aşındayım hala izliyom nasılsa

  57. ecevit - 3 sene önce demiş ki:

    Çok ama çok güzelzele bu bize hiç vazgeçmemizi gösteriyor bunu çok seviyorum

  58. barbie - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel barbie izlemeye bayılıyorum

  59. Blyer - 3 sene önce demiş ki:

    Demek kızlar silahşör olmuyor öyle mi ngördünüz işte. hahah Müthişş

  60. iclal - 3 sene önce demiş ki:

    bence kötü diyenlerin hiç zevki yok 12 yaşımdan beri izlerim şimdi 14 yaşındayım

  61. bloom - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi belki milyonlarca izledim ve hala izliyorum müttiş bi film tavsiyemdir

  62. zeynep sema aktaş - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi neredeyse 5 yaşımdan beri izliyorum şimdi 10 yaşındayım ve hala hevesle izliyorun

  63. barbie - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel film izlerken hayal kuruyorum barbie nin bütün filimlerini izledim süper

  64. barbie - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel film izlerken hayallere dalıyorum çok güzel

  65. corinne - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi. bayıldım hele de son bölümüne size şunlarıda tavsiye ederim BARBİE POPOSTAR ADA VE PRENSES DURU

    ikikinci BARBİE PRENSES OKULU

  66. Rukiye - 3 sene önce demiş ki:

    Barbie 3 Silahşörler’i devalarca izledim. Şarkısıda harika.

    HERKESE TAVSİSE EDERİM

  67. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    en sevdiğim filim bu mutlaka izlryin

  68. Selinsu - 3 sene önce demiş ki:

    Süper 12 yaşındayım ama halla izliyorum :))

  69. aysun - 3 sene önce demiş ki:

    Bence müthişti süper tavsiye ederim

  70. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    çök güzel

  71. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    Harika Müthiş

  72. Ayse - 3 sene önce demiş ki:

    Berbat

  73. Leyla - 3 sene önce demiş ki:

    Filimin bitmesini beklerken uykuya daldim.

  74. layla - 3 sene önce demiş ki:

    hahahah