Sitemizde şuan toplam 5460 film bulunmaktadır.

Alacakaranlık 3 Tutulma izle

19
8.599
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Alacakaranlık 3 Tutulma izle

Alacakaranlık 3 izle, Alacakaranlık 3 full izle, Alacakaranlık 3 türkçe dublaj izle, Alacakaranlık 3 hd izle, Kötü bir vampir tarafından intikam alınmak istenen Bela kendisini tehlikelerin ortasında bulmaktadır. Bela bunun yanı sıra iki aşkın ortasında kalarak bir yandan aşık olduğu edward diğer yanda değer verdiği jacob arasında bir seçim yapmak zorunda kalmaktadır. Mezuniyeti yaklaşırken belanın edward'a vampir olmak istediğini söler fakat edwar bu fikre pek fazla olumlu bakmayacaktır.

Tür: 2010 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik Filmler, Western Filmler

Etiketler: ,

BENZER FILMLER
300 Spartalı izle
3.868 izlenme
Aşk ve Küller izle
1.202 izlenme
Ölüler Ülkesi izle
5.106 izlenme
Özel Takip izle
1.059 izlenme
Uçak 1 izle
1.086 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Alacakaranlık 3 Tutulma izle” filminde 46 Yorum bulunuyor.
  1. Funkyoyunic - 2 ay önce demiş ki:

    Film heyecen verici olmak ile birlikte sıkıcıda oluyor. Film 2:03:57 sürüyorsa 1 saatini ileri aldım. Konular yavaş ilerliyor. Zaman kaybı ama hiç bir şey yapmayacaksanız o süre içinde yani işiniz yoksa izlemek için ideal bir film.

  2. Romantik Serseri - 1 sene önce demiş ki:

    Alacakaranlık filminin 1 ve 2. Sini seyrettim gerçektende çok güzel şimdi yarın 3. Serisi olan Tutulma’yı seyredecem Edward ve Bella birbirlerine çok yakışıyorlar 🙂 😉

  3. jake - 2 sene önce demiş ki:

    hep donuyor izlenmiyor

  4. sefa - 2 sene önce demiş ki:

    iyi bir filim

  5. faruk - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  6. erkan - 2 sene önce demiş ki:

    teşekür ederim

  7. sanane - 3 sene önce demiş ki:

    bne güzel bir filim ama şu vampir ve kurtadam olmak isyenlere
    önce allah din kitap öğrenin be

  8. aşkım edwerd - 3 sene önce demiş ki:

    bellayı kıskanıyorum resmen çok güzel ve seksi

  9. İlayda - 3 sene önce demiş ki:

    Süperdi arkadaşlar tavsiye ederim 100 kere izledim 😀

  10. beyza - 3 sene önce demiş ki:

    harika ya bu filmin bütün kitapları var bende

  11. helin - 3 sene önce demiş ki:

    admin haberin olsun son part çok kasıyo

  12. cansu ikbal - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem bütün seriyi izledi doyamıyorum bu film muhteşem. yenisinin çıkmasını isterim 5,6 çıksın…

  13. beren - 3 sene önce demiş ki:

    1, 2, ve 3, serilerine bayıldım safak vaktinide izledim ama tam hatırlamıyorum ama bütün serileride kesinlikle harika benimde jacob dan hoşlandığım söylenemez ama askı için uğrasması güzel bişey ama edwardı cok seviyorum ve jacobun yaptıkları hiç hoşuma gitmiyor bu flimin serilerini beğenmeyenlerdede kesinlikle duygu ve beyin varlıkları yokmuşşş

  14. hanife - 3 sene önce demiş ki:

    bu filim süper ya

  15. TEENWOLFSEVER - 3 sene önce demiş ki:

    CİDDİ ANLAMDA BEN KÜÇÜKKEN İZLEMİSTİM 10 YASINDA FALAN ABİMLERLE HİÇBİŞİ ANLAMIYODUM DÜN ŞAFAK VAKTİNİ İZLEDİM 1 VE 2 Yİ BİDE 1. FİLMİNİ İZLEDİM BUGÜN BUNU İZLİYORUM YENİ AYIN KONUSU HOŞUMA GİTMEDİ JACOBU PEK SEVMİYORUM

  16. busenur - 3 sene önce demiş ki:

    ben çok filmler gördüm ama bunu da görmedim 5. serisi harika

  17. Ozan - 3 sene önce demiş ki:

    Koyu bir potterhead olmama rağmen karşı koyamadığım tek seri

  18. ahmet baba - 3 sene önce demiş ki:

    alacakaranlık çok güzel bir film izlemeyen naldır

  19. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  20. yakuptaha - 3 sene önce demiş ki:

    ya şafak vakti
    izleyin 1 ve 2 alacakaranlık şafakvakti süper bella vampir oluyor bu da güzel ama

  21. yunus - 3 sene önce demiş ki:

    vallaha çok güzel film filmin yıldızı her zaman jekıptı bu filmi hep izleyin

  22. surab - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel

  23. caner - 3 sene önce demiş ki:

    beyler süper bir fillim izlemeniz lazım süper çok güzel bayılırsınız izlemekten

  24. Hasret - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bir film

  25. gizem - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi çok seviyorum ama bağımlılık yapıyor

  26. gazi - 3 sene önce demiş ki:

    ben bunu 100 den fazla izledim çok güzel her gördüğümde izlerim
    ,

  27. ceyda - 3 sene önce demiş ki:

    Çooook güzel bir film. Bütün serileri çooook güzel!!!

  28. kardelen - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu sinemaya bayılıyorum tüm serisini izledim hemde kaç defa sıradaki bölümünü bekliyorum…

  29. pr0kral - 3 sene önce demiş ki:

    balada herkese aşık oluyo ya 😀

  30. musa - 3 sene önce demiş ki:

    manyak bir filim özelikle bela çok güzel

  31. Adı lazım değil - 3 sene önce demiş ki:

    Benim bi kuzenim var sabah öğle akşam okulda evde heryerde izleyebilme özelliğinize sahip. Bende çok seviyorum . Bella ölmeden jacob kıskançlıktan bayılmadan inşallah yenisini çekerler .

  32. Anonimm - 3 sene önce demiş ki:

    Bela aldatdı gerçekte Robert i filmi sevsem de Kristen den nefret ediomm

  33. neslii - 3 sene önce demiş ki:

    benim abim aynı jacob’a benziyo hatta tıpkısının aynısıda denilebilir jeckob’u seviyorum edwart,casper,emment,rozalie,esme,bella,reneesme.. kısacası filimde oynayan herkese ayrı bi ilgim var ama alice’ye çok çok ayrı bi ilgim var o çok tatlı 🙂

  34. kristen - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama bağımlı yapıyo çok izlemeyin

  35. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  36. taner - 3 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle izleyin ben bu film mi sevmiyordum ama şimdi bağımlısıyı izleyin izlediğinize değer bir film

  37. luna natmennum - 3 sene önce demiş ki:

    harika

  38. özlem - 3 sene önce demiş ki:

    HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN AMA EN GÜZEL FİLM KİTAPLARININ HEPSİNİ 10-15 DEFA OKUDUM FİLMLERİNİDE 50 KERE İZLEMİŞİMDİR

  39. tarık - 3 sene önce demiş ki:

    abi ben eskiden filme kötü diyodum meğerse ne kadar cahilmişim film perfect

  40. toprak - 3 sene önce demiş ki:

    ççk güzel kitaplarını okuyun sora filşimi izleyin çk güzel oluyor 😀

  41. fatma - 4 sene önce demiş ki:

    filme bayılıyom

  42. lale - 4 sene önce demiş ki:

    cok güzel öburude baslasada

  43. bedo - 4 sene önce demiş ki:

    cok cok cooooooooooooook güzel film izlemeyi tavsiye ederim

  44. sedat kaçar - 4 sene önce demiş ki:

    film çok güzel ele bella daha da güzel

  45. selin - 4 sene önce demiş ki:

    süper ya bu filmi 15 den fazla izledim bıkılmıyor ya

  46. aleyna - 4 sene önce demiş ki:

    harika birşey